úterý 13. října 2015

Giveaway o balíček kosmetiky Alcina - UKONČENO


      Ano naše první giveaway je tady. Yeaayh !! Těšíme se z toho a doufáme, že se Vám pár těhle kosmetických maličkostí bude hodit do výbavy.
       Připravily jsme si pro Vás 2 laky na nehty jeden v takové světle růžové barvičce dahlia 100 a druhý metalický lagoon 110, který krásně rozbije veškerou nudu. Tahle kombinace je podle nás na podzim jako dělaná :). Dál tam je Eyelashes Set (řasy i lepidlo), které jsou decentní a přirozeně zvýrazní oči. Můžete je ještě orámovat kajalovou tužkou na oči v šedé barvě. A nakonec ještě vzoreček pleťového krému SaphirSkin, který zanechává pleť hebkou,hladkou a mladistvě zářivou. A plus malé překvapení.
      Jestli Vás kosmetika Alcina zaujala tak jako nás. A chcete se o ní dozvědět něco víc zavítejte na jejich webové stránky  www.alcina.cz



Co musíš udělat? 
Sledovat náš blog.
Napsat komentář, který článek se Vám libí nejvíce a o čem bychom měli napsat další článek.
Napsat do komentáře svůj email nebo jiný kontakt na který tě budeme v případě výhry kontaktovat.
Sledovat Instagram (nepovinné).

Jak dlouho potrvá giveaway ? 
Giveaway potrvá do 1.11.2015 do 23:59, takže vítězku se dozvíte hned 2.11.



Omlouváme se za kvalitu fotek bohužel momentálně nemáme k dispozici foťák, tak to musíme zvládnout s mobilem :D 


Mějte se krásně 

22 komentářů:

  1. Mpc se mi líbí článek o řasence Max factor. Určitě bych byla ráda,kdybyste nějaký článek věnovali svým rtěnkám a sbírce laků :)
    Radca7@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Sledujem cez GFC ako Nat. Páči sa mi článok o krojovaných hodoch, hlavne teda tá prerábka šiat, vyzerá to skvele :-) Každopádne ja mám rada DIY články a tak isto aj outfitové, takže šup sem s nimi :-) Môj mail je natalia.gazova(zavinac)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, článek Hecni to mě pobavil i inspiroval. Mám ráda tenhle typ článečků. Zároveň ne moc dlouhý, abych u toho neusla. Ráda čtu takové úvahy, které tě napadnou třeba při cestě do školy a ták. Články z života. :) Máš milý blog!
    katerina.sugarkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj,
    samozřejmě sleduju :) Nejvíce se mi líbil článek o řasence Max Factor, koupila jsem si ji a je fakt super, i když si měla pravdu, že ze začátku byla dost mokrá, ale ted dobrý :)
    Moc by se mi líbil článek třeba nějaké tvoje nákupy a tak. Takové články mám nejraději :)
    Máš moc pěkný blog :)
    A výhry jsou fakt super ! Laky vypadají krásně a umělé řasy by se mi právě hodily :/ :D
    kaca.val.1996@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj tvoj blog som objavila len nedávno no je super najviac sa mi pacil clanok :Můj milý deníčku aneb myšlenky o všem a ničem sice kratky ale prave take sa mi pacia ked ukazes co mas nove a tak a ta giveaway je super
    email: zdilovalenka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. GFC: Terka Černá
    Kosmetické:))
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz
    Insta: teresiacerna

    OdpovědětVymazat
  7. MADE IN PRG

    Líbí se mi šlánky typu - Challenge < Hecni to >. Dělala bych takových víc.

    madeinprg@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj síce tvoj blog nepoznám nejak dlho, po prečítaný niektorých článkov som hneď usúdila že najlepšie sú tie kde nám ukazuješ fotky a opisuješ tvoj OOTD :) aj ostatné sú super :)
    GFC : Zdenka Bušová
    zdenulik84@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, mne sa veľmi páčia články new in, tých by som uvítala asi najviac :)
    GFC Jana Marcinová
    janamarcinova258@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, líbí se mi články s recenzemi. A líbily se mi články ze života....
    GFC Lenca
    lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj :) nejvíc se mi líbil článek o voskových páskách na Baleu, chtěla jsem nějaké pásky zkusit, ale teď vím, že radši vsadím na holítko :D jinak bych ráda, kdybyste napsali článek, jak správně pečovat o vlasy a nějaké vhodné produkty (y)

    cassiemaixner18@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Určitě http://coffee-bitch-fashion.blogspot.cz/2015/09/krojovane-hody-ala-cula-styl-tak-je-tu.html#more a ocenila bych článek "jak pečuji o své vlasy". :)

    GFC: Mycakestyle1
    kostkova.pavla@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  13. AHoj,líbí se mi recenze a deníčky ze života :)
    GFC- V vyky
    dainny@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj, sleduji jako LoBGirl :)
    Loffelmannova.s@gymjat.org
    Já mám strašně ráda recenze, takže článek o řesence Max Factor byl pro mě vážně přínosný! :)

    OdpovědětVymazat
  15. milujem recenzieeee !
    micka185@azet.sk
    sledujem pod tymto učtom

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj!!! ♥
    GFC: Kath(erine)
    Instagram: katerinakrivkova
    E-mail: katerinakrivkova@seznam.cz
    Nejvíce se mi líbí vaše úžasné OOTD, takže doufám,že se nějaké takové krásné outfity na blogu budou objevovat i nadále. ♥

    OdpovědětVymazat
  17. GFC : Dominika Gresh
    dominikagresh@gmail.com
    Rada by som videla nejaké DIY na oblečenie :))

    OdpovědětVymazat
  18. GFC: Alena Rimova
    alenarimova@gmail.com
    Rada by som videla outfity

    OdpovědětVymazat
  19. Sleduji přes GFC jako ZdeňkaM
    Nejvíce se mi líbil outfitový článek se šaty s folklorním vzorem. Určitě bych uvitala více outfitových článků nebo třeba podzimní must have. :)
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Přes GFC sleduji pod svým jménem :)
    Tak zkusím štěstí na poslední chvíli :)
    Na blogu se mi velmi líbí kvalitní a dobře provedené fotky :) je jich tak akorát :) jediné co je pro mne trošku nepřehledné je uzpůsobení stránky… rubriky atd,.. (ale to je pouze subjektivní dojem)
    Moc se mi líbí, že píšete taky lifestyle a není to jen o kosmetice a oblečení jako už na většině blogů :)
    super fotky z halloweenu :) sleduji i na instagramu jako panda_the_red_raccoon :)
    Mějte krásnou neděli! :)
    aneta.cernovska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. gfc Radka K., mám ráda články s nákupy, s outfity, líbilo se mi teď halloweenské líčení. Uvítala bych klidně více outfitových, i více recenzí. Moc ráda bych zkusila kosmetiku Alcina.
    blog Měj se ráda
    instagram radkakaiser
    radka.kaiserova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. gfc tento ucet
    mam rada vsetko o kozmetike , skusenosti recenzie tipy a licenia
    n.princess(zavinač)azet.sk

    OdpovědětVymazat