středa 9. prosince 2015

"Pink coat"

 
Krásnou středu milí čtenáři! Jsem tu s dalším kouskem mého šatníku. Je celkem nový. Pořídila jsem si ho na vinted.cz. Byla to láska na první pohled. Chvilku jsem zvažovala jestli ano nebo ne, ale nakonec jsem se svým podvědomím nenechala dlouho přemlouvat.
I když to občas tak nevypadá ráda vyčnívám z davu. Doteď jsem nosila jen černé kabáty a bundy, protože jsem se bála co mi na to řekne okolí kdybych byla JINÁ. Ale čím dál tím víc mě láká vyčnívat i na úkor toho, že budu na prvním místě seznamu lidí o čem si povídat. 
Já sama si ještě nejsem jistá zda mi kabát sluší nebo ne. Je to něco nového pro mě i pro mé okolí. Ale když jsem se rozhodovala zda si ho koupit nebo ne představila jsem si ho s novou šedou šálou a šedou čepicí a bylo vymalováno. Bylo jasno jak nikdy :D Musí být můj. A je můj. Teď si jen zvyknout, že to budu já kdo bude rozbíjet tu tmavou módní scénu v ČR.

 Co myslíte? ANO x NE ? Napište mi do komentářů jaké nosíte Vy kabáty.. černý, barevný ? :)
Vaše Mischel
 


4 komentáře:

  1. Jé úplně boží!! Za mě určitě ANO! Na vinted taky nakupuji vždycky tam objevím nějaký super kousek za fajn cenu!

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat