neděle 26. července 2015

Menší wishlist nebo spíš OOTD na budoucí hody

Ještě sice není ani začátek srpna a sluníčko nám přeje a měla bych myslet na to co si obleču zítra, pozítří abych se neupekla, ale já už vymýšlím outfit na září. V září se u nás každoročně konají Slavnosti chleba + hody dohromady. Miluju tyhle úžasný tradiční akce kde si můžu zatancovat polku :) Kamarádky se mi vždycky smějí, že řeším co si vezmu na sebe měsíce dopředu. Ale znáte to co když si něco v hlavě vymyslíte pak to najdete náhodou na internetu a dodací lhůta je tam měsíc i déle a vy to potřebujete přesně na daný termín :D
Přesně tohle je můj případ. Chtěla jsem něco s folklórní tématikou a aby to bylo vzdušné, pohodlné a pěkné. A nakonec jsem našla to pravé, které nutně potřebuji a musím mít. Šaty jsem už objednala (jsem zvědavá co přijde), čelenku už po kouskách vyrábím tak ještě zbytek.


šaty - aliexpress
čelenka - DIY (už se vyrábí)
sandále a kabelka - ještě hledám, kde budou mít nejlepší  


A co Vy ? Máte rádi takové tradiční akce ? 
Vaše Mischel.

Žádné komentáře:

Okomentovat