pondělí 3. srpna 2015

OOTD a malé nákupy

      A je tu další mini článek. Chtěla bych Vám ukázat můj dnešní OOTD. Když jsem ráno vstala a koukla se z okna nevypadalo to na velké teplo. A protože jsem šla hned ráno do města tak jsem si oblékla moji oblíbenou košili se srdíčkama, rifle a na nohy pohodlné slip on boty. Jen co jsem dojela do centra bylo mi teplo jak kdyby bylo 40°C :D. 
Košile - Reserved
Rifle - Bershka
Slip on - New Yorker
Kabelka - Freeport Hatě (asia bazar)
Brýel - Reserved

A protože bylo fakt fakt teplo a nedávno jsem viděla v DM drogérii nový produkt od baley termální vodu tak jsem se šla po ní podívat. Samozřejmě že jsem neodešla jen s termální vodou, ale i s deo-bodyspray a od alverde se samoopalovací krémem na obličej. Termální voda krásně osvěží a deo sprej voní sladce po malinách (miluji sladké vůně).
Potom jsem se šla ještě podívat po pár obchodech. Rekonstruovali u nás H&M a asi po měsíci ho konečně otevřeli :) tak jsem tam hned zašla. Zaujalo mě tam jen pár věcí. Koupila jsem si tričko, které bylo navíc ve slevě a pokukovala po kloboucích. Tričko je spíše bílý crop top s kytičkama, který se mi bude hodit na dovolenou :D. Dále jsem šla okouknout ty klobouky, pořád se nemůžu rozhoupat abych si alespoň jeden koupila :D. Co myslíte mám si jeden z nich pořídit ? 
Tričko - H&M
Klobouk - H&M
Klobouk - H&M
Dál jsem se zašla podívat do Pull&Bear kde jsem měla na internetu vybraných pár věcí. No stejně jsem je tam nenašla :D Nakonec jsem tam objevila super kousek na dovolenou. Je to takový crop top s šatama dohromady nebo nevím jak bych to jinak popsala :D Ale úplně se v tom vidím na pláži. Jak já se těším na tu dovolenou.
A zakončila jsem to čínskýma nudlema k obědu, které byly výborné.

A co Vy? Milujete klobouky? Mám si nějaký pořídit ? Byly jste na dovolené a kde ? :) 
Přeji všem krásný den :) 
Vaše Mischel.

Žádné komentáře:

Okomentovat