středa 30. září 2015

Really ??  aneb 1.týden zamnou...


      Na začátek se chci omluvit, že nevydáváme pravidelně.. Bohužel začala škola a do toho ještě práce. No nemáme absolutně čas ani jedna z nás. Normální den vypadá momentálně asi tak, že ráno jdu do školy a ze školy přímo do práce, domů dojdu kolem půl 10 a to jsem tak vyfluslá, že sotva zvládnu sprchu a vyjít schody do pokoje. :D No pokusíme se to napravit. 
      No a zpátky k mému první týdnu :D No vtipné to je hodně... První den začal docela dobře, vyměnila jsem kafe za vodu s citronem. To mi vydrželo 2 dny  :D potom jsem k tomu přidávala kafe protože jsem se nezvládala probrat. Snídaně by šly. Ty mi jdou myslím na výbornou. Někdy rohlík s pomazánkovým máslem a zelenina, někdy cereálie a teď jsem koupila  cereálie dobrá vláknina tak je jím s jogurtem. Svačina je u mě převážně kafe. Ano SUPER KVALITNÍ svačina. Oběd noo jak bych to řekla, někdy bulka někdy smažák někdy těstoviny. No tuhle část jsem ještě nevychytala :D Ještě jsme o víkendu slavili narozeniny, takže chlebíčky, sýry, očka, litry vína a burčáku a taky jsme vyháněli nemoc z těla slivovicí. No co za to se nestydím jsme na Moravě tady je to povinnost :D. Večeře převažovaly spíš ty nezdravé než ty zdravé, občas chipsy, nějaká ta čokoládka. A pitný režim s tím stále bojuji, ale fakt se snažím.
      Ano stydím se. Stydím se za svůj výkon první týden... Jsem neponaučitelná, tvrdohlavá a hlavně prokrastinuju kde můžu. Taky jsem znamením beran ne :D ... 
      No radši se už nebudu vyjadřovat k tomu, že to zvládnu a že to hecnu protože znám se :D Ale já to vážně hecnu a budou všichni koukat na ty buchty :D 

      Jinak momentálně sedím v práci zase a snažím se naučit angličtinu... 
Mějte se fanfárově 
Vaše Mischel

Žádné komentáře:

Okomentovat