středa 23. září 2015

Challenge < Hecni to >


     Dneska ráno jsem už vstávala před budíkem bohužel to bylo už v 6:00. Škola na osmou, tak jsem měla plno času se připravit, nasnídat, vzbudit přítele a frčet do školy. Snídaně je pro mě základ, ale ještě před rokem jsem pořádně ani nevěděla co to snídaně je, jedla jsem nejdřív odpoledne kolem jedné a večer jsem splácala co jsem našla v ledničce. Myslela jsem, že to nejde stíhat. Ráno hektický, vstávání 20 minut před začátkem školy, stíhala jsem se sotva nalíčit hodit do sebe kafe a letět do školy. Ale potom přišel ten zlom, snídaně, oběd a večeře. Kdo by řekl, že to tak někdy začnu praktikovat. No moje mamka určitě ne! 
   Už pár dnů se cítím tak nějak nafoukle a když sedím dýl jak 2 hodiny začne mě bolet žaludek. Řekla jsem si stop. Takové předsevzetí si dávají spíš na nový rok, ale já ne já si ho dám teď. A píšu to tady veřejně, protože kdybych to nenapsala a řekla si to jen tak pro sebe takto nesplním. Proto chci začít cvičit, né kvůli tomu, že bych chtěla hubnout, ale kvůli tomu pocitu jakej z toho pak je. Taky bych do toho chtěla zařadit trochu víc té zdravější stravy a ne jenom ta studentská strava :D A hlavně začít pít 2 litry vody denně. Momentální litry za den?No asi tak 0,5l ? někdy ani to ne.. Ano vím, že je to špatně a jaký důsledky z toho plynou.
      A proto od zítřka 24.9.2015 si začnu zapisovat co,kdy,jak a doufám, že mi budete držet palce. A nebo víte co přidejte se ke mě, přece ve dvou (a více) to jde líp. No ne ? 

 A taky nejhezčí zpráva dne, že pojedeme na Interbeauty Prague. Akce se bude konat od 16.-17.10 od 9:00-18:00 na výstavišti Praha-Holešovice. Strašně se tam těšíme!! Doufáme, že se tam s Vámi uvidíme. Odkaz na veletrh zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat