čtvrtek 22. října 2015

Article about everything

      Je čtvrtek a je tady další článek. V úterý jsem přemýšlela o čem budu psát ve čtvrtek, napadalo mě tolik věcí jako např. vypotřebované věci, nové věci, OOTD, halloween no napadlo mě toho fakt dost si myslím. No, ale jelikož vypotřebované a nové věci nemám jen v Brně ale i u rodičů doma a tím pádem to nemám všechno pohromadě tak o tom psát nemůžu. OOTD bych klidně mohla popsat jen bohužel nemám u sebe člověka, který by semnou měl takovou trpělivost a nafotil ho a uznejte ze selfíčka toho moc nepoznáte... Však uvidíte. A halloween no o tom chci napsat článek příští týden, protože jdeme s přítelem na halloween párty a budu masky malovat precizněji, tenhle týden jsem si to zkoušela jen na nečisto a dopadlo to musím říct velmi dobře. To už jste mohli vidět na mém instagramu.
      Teď vám chci ukázat mého miláčka ve sprše. Včera jsem dopotřebovala tenhle sprchový gel od Baley. Voněl po malinách a byl úžasný. Vůně mi vydržela na těle přes celou noc, když jsem si ráno čichla k ruce stále voněla po malinách. Stála asi kolem 40 Kč a jediné mínus co má je ten shimmer. Ten mi občas vadil při roztírání, ale není to nic strašného jen občas nepříjemný pro mě. Nevadí i tak si ho chci koupit znova.

      Taky hned v úterý po napsání článku jak pokračuji v Hecni to challenge jsem se rozhodla začít více vařit. Na internetu jsem hledala rychlé, zdravé pokrmy. Našla jsem jak zdravé tak i nezdravé pokrmy (samozřejmě však je to internet tam najdu i co nechci). Vyhrál buřtguláš. Všechno zdravý tam bylo :D
      A závěrem je tady selfíčkový OOTD. Já říkala, že toho moc nejde vidět :D Měla jsem na sobě černé tričko s krajkou. Rifle z bershky, které mám už asi 5 let možná i víc, ale furt jsou super. Potom mám cardigan ze Zary v tmavě-modré barvě, který nejde vidět že ano :D A boty. Boty mě zachránily v tomto počasí. Jsou z primarku z Londýna. Jsou to takové ty rádoby timberlandy na podpatku. A jako poslední zateplení jsem si vzala černý kabát z croppu, který má zlaté detaily. 





      
Vaše Mischel


3 komentáře:

  1. Už se těším na tvůj halloweenský kostým (masku). Já se tento rok oslavám vyhnu, možná si jen tak z legrace namaluju kočičí nos a postraším přítele :D Jinak co se vaření týče, hledám na internetu pravidelně a hodně se nechávám inspirovat tím, co vaří blogerky. Třeba by si mohla vyfotit a napsat i nějaký článek s receptem :)

    Debi z blogu DebiElova

    OdpovědětVymazat
  2. Já halloween taky moc neslavím, ale letos jdeme na firemní akci tak to chceme vzít důkladně ať to trošku vypadá :) článek by měl být ve čtvrtek :) Bohužel jsem momentálně bez foťáku a nemám ráda ty nekvalitní fotky z mobilu, tak snad ty fotky z halloweenu nějak vyjdou líp než v tomhle článku. :))

    OdpovědětVymazat
  3. To tričko je totálne krásne :)

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk aktuálne i s GIVEAWAY a samozrejme budem naozaj veľmi rada, ak ťa môj blog zaujme a staneš sa odberateľom :)

    OdpovědětVymazat