úterý 27. října 2015

Měla vlasy samou loknu jeeeee je je 

Som bola u kaderníka :-D

Zdravím vás moje milé dámy po dlouhé době se zase hlásím, že žiju a pokusím se aj něco napsat :D Četla sem si pár komentářů pod článkem giweaway o čem napsat tak sem se rozhodla, že napíšu něco o mém afru a jak o něj pečuju.

Fakta o mých vlasech:
  1. Moje vlasy jsou kudrnatý hodně kudrnatý, ale zaplať pán Bůh za to, že nemám afro po taťkovi (můj taťka je černoch takže má mini pidi kudrlinky, ale teď si hraje na skinheada a chodí s holou hlavou :D :D) 
  2. Poprvé jsem si vlasy obarvila v 16 na černo protože sem potřebovala zamaskovat svůj super růžovej melír :-D naposledy jsem je měla barvené před rokem a něco :)
  3. Moje aktuální barva je tmavě-světle hnědá :-D 
  4. Vlasy mám hodně pevný a dá se s nimi občas i dobře pracovat, když mají svůj den :D což je jednou za měsíc a nebo u kadeřnice ale vesměs nemám problém cokoliv vymodelovat :D
  5. Vlasy mám hodně suchý, což mě loni donutilo je zkrátit o 15cm :( (yop lituju toho :D)
  6. Po onemocnění se štítnou žlázou jsem přišla o dost vlasů takže už je nemám tak krásně hustý:( 
  7. Vlasy si myji 2x týdně 
  8. Momentálně mám vlasy ostříhané do prodloužené podkovy 
  9. Masky na vlasy nepoužívám

      Jelikož žiju ve 3 městech zároveň používám i 3 různé druhy šamponu a kondicionérů. Další věc nesleduju co má silikony a co ne je mi to tak nějak jedno já chci od šamponu aby dobře čistil pokožku, nedělaly se po něm lupy, nesvědila mě po něm pokožka a abych vlasy pak mohla rozčesat :) Další věc je ta, že genetika je mocná čarodějka a strava dělá taky svoje, to znamená že to co sedí mě a dělá to mě krásný vlasy neznamená, že to bude dělat tu samou službu vám :)

Péče 

      Dneska se nacházím v Brně kde na vlasy používám bio šampon s arganovým olejem a kondicionér od Cienu. Šampon sem objednávala z katalogu Vivien a zařadila bych ho do kategorie neurazí ani nenadchne.Vlasy umyje, rozčesat se taky dají, parfemace se dá přežít, ale rozhodně se k němu vracet nebudu.
      Za to kondicionér od Cienu repair&care je naprosto famózní troufám si napsat kam se hrabe kondicionér od Tony&Guy. Tak krásný, jemný, lesklý, vzdušný vlasy mi jen tak něco neudělá, proto sem ho zařadila mezi Top produkty.
      Ale teď děcka pozorte: Už vás unavují reklamy na přípravky pro tepelnou ochranu, které jsou na nic a vaše vlasy neochrání? Už vás nebaví, že vaše vlasy vydrží narovnané jen hodinu a při lehkém styku s vodou se zase změníte v pudla? TOMU VŠEMU JE KONEC! Dovolte, abych vám představila můj svatý a už 8 let v kuse používaný grál  Loreal Silk&Gloss (ano hodně sem se dívala na Horsta) toto je jediný přípravek, který dokáže aby moje vlasy po vyžehlení zůstaly rovný jako hřebíky. Je krásně parfemovaný, dává se od umytých vlhkých vlasů a stačí ho opravdu trochu. A upozorňuji, že je dobré si rozmyslet jestli chcete rovné vlasy nebo lokny, protože jak je jednou vyžehlíte už to nenavlníte :D. Jeho cena se pohybuje kolem 130 Kč, ale balení mám tak na půl roku a strčil do kapsy tepelnou ochranu od Tony&Guy.Vřele doporučuji! 
    Na závěr nějaký ten olejíček do konečků nejradši používám od Gliss Kur.
Moje maličkost,afro a přípravky které ho krotí :D

Tak to by bylo :D máme před sebou ještě dvě města a další přípravky takže pokračování příště :D 
Pac a pusu Moňa  

Žádné komentáře:

Okomentovat