čtvrtek 29. října 2015

Halloween make-up : Sugar skull 

      Je to tady. Ten americký svátek, při kterém se mnozí z nás převlékáme, malujeme za co nejbláznivější stvoření. Letos jsem mu podlehla i já s přítelem. Nikdy jsme halloween neslavili a nikdy asi pořádně slavit už nebudeme, ale tenhle rok se nám naskytla možnost zúčastnit se firemního večírku s tématikou Halloweenu. No a proč toho nevyužít, když s přítelem milujeme převlékání, masky, masopust a všechno okolo.
      Rozhodli jsme se, že vyzkoušíme masku sugar skull. Nejprve jsem sháněla barvy. Našla jsem v drogérii nějaké voskovky na obličej, ale ty dělaly šmouhy, takže jsem je zamítla. Kámoška mi nabídla, že má hodně barev na obličej a že mi je klidně půjčí. Jsou to barvy značky snazaroo. Barvy jsou krásné, suprově pigmentované a mají lehký shimmer, který na obličeji nejde vůbec vidět. Na sebe jsem použila 4 barvy (bílou,modrou,růžovou) + černou barvu, která je taky od téhle značky jen jsem ji zapomněla vyfotit. A přítele jsem malovala pouze černou a bílou.
      
      Přejdeme k samotnému dílu. Neříkám, že je to nějak složité namalovat, ale sebe jsem malovala hodinu a přítele hodinu a půl. U sebe jsem nevěděla jak to chci, jaký chci barvy, aby to ladilo s čelenkou no hrůza. Už jsem to jednou zkoušela narychlo namalovat a na přítelovi se mi to předtím povedlo líp. Ale byl pochválen i tak :)

      Nejprve jsem začala očima, černé kruhy okolo očí a vybarvila jsem je. Potom jsem štětcem na makeup nanesla bílou barvu na celý obličej. Dokreslila jsem krajku kolem očí, nos, čelo a nakonec pusu a stínování tváří a krku. U přítele byl ten stejný postup až na ty cukrbliky jako jsou barevné tečky,srdíčka. Plus ještě jsem zapomněla na svoje řasy, který byly tak těžký, že už je snad nikdy nebudu nosit :D (možná ještě na masopust :D)
      
      Víte co bylo nejlepší. Když víte, že máte rádoby strašidelnou masku, které by se měli děti bát a jedete přes půlku Brna trolejbusem a potkáte malé dítě, které se vám směje :D. A další pecka, že víte o tom když se usmějete nebo když mluvíte tak to vypadá tak blbě a celá maska se vám změní na pandu nebo na mývala. A taky jsem zjistila jak se cítí celebrity :D. A na závěr se mě nějaká paní v rozjezdu lekla a nemohla ze sebe vykoktat nic natož, aby se mě zeptala jestli je vedle mě volno :D.
   
      Barvy vydržely nakonec celý večer, smazali se akorát na rtech jak jsem jedla, pila, ale jinak všechno drželo kde má. Jako outfit k tomu jsem zvolila meruňkovo-růžový peplum top, který měl kolem krku krajku a vzadu byl na mašličku, černé rifle a rozmýšlela jsem se mezi lodičkama s 12cm podpatkem a nebo slip-on botama. Vyhrály slip-ony, pohodlí zvítězilo. A čelenka je vlastní výroba.

Slavíte halloween? Taky máte rádi převleky všeho druhu? 
Vaše Mischel
 

2 komentáře:

  1. Zrovna zítra řeším make-up na zítřejší halloween party (teda pokud tam vůbec půjdu). Tohle se mi hrozně líbí. Díky za inspiraci :)

    Debi z blogu DebiElova

    OdpovědětVymazat
  2. Já Halloween neslavím, nepřijde mi nějak důležitý :D maximálně udělám dýňový krém :) ale ty Vaše masky jsou super, moc se mi líbí, jak se povedly :)

    Ráda bych Tě pozvala na mou GIVEAWAY :)

    OdpovědětVymazat