pátek 13. listopadu 2015

My hair


      Vlasy. Věčný téma. Od svých 15 let se barvím. Měla jsem fialový ombré, hnědou, černou, blond a nakonec i zrz. A teď? Po 7 letech barvení, experimentování chci svoji přírodní barvu. Bude to běh na dlouhou trať, ale budu šťastná se svojí vlastní myší hnědou barvou. Momentálně mám zrzavé vlasy a blond ombré. Plus už svoje odrosty asi 2,5 cm. Chtěla bych to nějak urychlit a proto zkouším každý večer lopuchovou vodu od Alpy a tří minutovou masáž hlavy. Jelikož si myslím, že nejsem zvědavá jen já jestli tahle technika funguje tak jsem vyfotila svoje odrosty teď a budu je fotit každý týden. Pak Vám sem dám fotky jestli to fungovalo a nebo ne.
Vlasy mám barevně spíš jak na první fotce.

      A moje celoživotní dilema... Mikádo ano nebo ne? 
Vaše Mischel
 

Žádné komentáře:

Okomentovat