středa 11. listopadu 2015

My new shoes


      Nový boty. Každá žena chce nový boty, který by ji netlačily a nijak neomezovaly v chůzi a při tanci. Strašně dlouho jsem si chtěla tyhle nový krásky objednat. Kupovala jsem je na botovo.cz. Jelikož u nás na vesnici začíná čas hod tak jsem potřebovala nutně nový boty. Na botovo.cz měli zrovna slevy. Tak už se jen rozhodnout mezi černýma a nude botama. Nakonec vyhrály tyhle nude s takovým "hadím" potiskem. Doprava byla super, všechno proběhlo v pohodě. Do dvou dnů jsem je měla doma. Krásně zabalené, v ochranném pytlíčku. No pak jsem je zkoumala blíž. Vypadají dost fórově. Na jedné botě se u špičky rozlepují a jedna bota je křivá, když ji postavím na podlahu tak jde vidět jak je podrážka zvlněná. Jsou lehoučký jak žádný jiný (což je výhoda). No, ale jestli vydrží to nejsem schopná říct. Uvidím co s nimi udělají první hody a celovečerní tančení polky.
Ne nedržím ji v ruce, jen jsem ji položila na stůl.
Já jsem docela dost zklamaná z tohohle e-shopu. A to jsem si myslela,že si tam pořídím ještě boty na zimu a na jaro.

Máte nějaké zkušenosti s botovo.cz ??
Vaše Mischel
 




Žádné komentáře:

Okomentovat