středa 18. listopadu 2015

New things what I bought

     Tak po delší odmlce se zase hlásím,že sem živa a zdráva :) a taky o něco chudší, ale musím se pochlubit jaké úlovky mě udělaly chudší, ale zase měla sem tento měsíc štěstí na slevy :D

     Jelikož se po novém roce s přítelem budeme stěhovat do společné domácnosti tak vás budu více zásobovat věcmi do domácnosti než kosmetikou :D Jako prvním úlovkem byly peřové peřiny z Jysku, které měli ve slevě z  „1499 Kč“ (těžko říct jestli je to pravda nebo jen obchodní tah) na 900 Kč což nás velice potěšilo, co mě ovšem ještě více potěšilo bylo krásné jednoduché povlečení, které bylo také zlevněné 799 Kč  na 325 Kč. Ale vrcholem blaha pro mě bylo,že z rovna v pátek 13 měli ještě 13% slevu takže místo cca 2500 Kč jsem platila jenom 2200 Kč což pro mě chudou ženu bylo velice potěšující :D

     Pátek 13 byl pro mě šťastným dnem, protože jsme jako další úlovek v akci sehnali 30 dílnou sadu příboru za 1190 Kč.
      Dále mám v plánu se kouknout po hrncích a kuchyňských nožích a budu ráda kdyby jste mi dali nějaké typy od kterých značek to stojí za to nebo s čím jste vy spokojení :)

A teď něco z kosmetického světa 

     Momentálně mají ve Fann parfumerii akci na nějaké parfémy a mezi nimi byla i moje dlouho vysněná láska a to Versace Bright Crystal 30ml  (toaletní voda) za 690 Kč. Jestli budete mít cestu kolem, určitě si běžte přivonět je to krásná květinová vůně :)
     Dále mi došlo odličovací mléko a ještě sem našla poukázky do lékárny tak sem šáhla po trochu dražší variantě a to Eucerin čistící pleťové mléko. Měla jsem jeden vzoreček krému a byla jsem spokojená, tak jsem zvědavá jak zaboduje toto mléko. Zatím je fajn :) Cena byla 259 Kč.
     Docela dost mám teď problém s pletí, pupínek vedle pupínku no hrůza ….a ještě větší hrůza je, že mi přestali vyrábět jediný produkt, který mi na ně zabíral a to Garnier Pure SOS pen. Tak jsem šáhla po této krásce od Ryoru antiakne roll on. Jako štípe pěkně na pleti, ale to i to pero od Garnieru, ale žádný zázraky se nekonají. U Garnieru sem večer nanesla trošku gelu na pupínek a bud zmizel uplně a nebo se hoodně zmenšil. Od Ryoru jsem se toho nedočkala :(
     Taky jsem si koupila dětský šampon od značky Nivea. Šáhla jsem po dětském, protože mám poslední dobou pocit, že mám pokožku trošku podrážděnou a furt mě svědí. Klasika šampon žádný zázrak, ale hlava nesvědí :)
     Docela dost si zakládám na svých nehtech, mám je pevné a dlouhé ale kvůli práci se mi poslední dobou začaly trošku lámat. Řešila jsem to tím, že jsem začala chodit na gel-lak, ale kvůli tomu, že jsem neustále na cestách nemám čas chodit pravidelně. A proto jsem to vyřešila sadou na gel-lak ze stránky NaniNails.cz  Sada mě vyšla na 974 Kč a akce tam trvá stále. Se sadou sem velice spokojená. Můžete se těšit na článek o nehtech a první zkoušce s gel lakem :)


A to by bylo zatím asi vše z novinek co sem si pořídila :)
Mějte se krásně
Pac s pusu Moňa
 

2 komentáře:

  1. Koukám ze mas kelímek z tigeru? Sháněla jsem ho ale byl vyprodány 🙄 Irák pěkný blog a moc pěkné foto !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj moc děkujeme :-) jj a kelímek je z Tigeru jen škoda že je papírovej :-(

      Vymazat