pátek 20. listopadu 2015

 Must-have fall wardrobe essentials

      Je sice skoro už zima, ale řekla jsem si, že bych vám mohla ukázat jaké must-have kousky jsou pro mě top na podzim. Některé kousky se dají využít i na zimu takže si myslím, že to může být pro vás i tak trošku přínosné. 


      Jako první must-have je to pro mě kožená bunda. Je to nadčasový kousek, který má rád snad každý a hlavně hodí se téměř ke všemu. 
      Druhým kouskem je to šála. Nejlépe taková ta HUŇATÁ do který se můžu pořádně zavrtat. Moji huňatku jste mohli vidět v minulém článku OOTD. Nosím ji téměř ke všemu :D. Teď momentálně sháním šedou, ale zatím neúspěšně.
      Dlouhý kardigan. V jakékoliv barvě. Miluju když mi zpod kožené bundy trčí (plandá) dlouhý svetr. Je to takové ležérní a tenhle podzim i trendy.
      Velká kabelka. Moje béžová taška kam dám úplně všechno i to co nepotřebuji.
      Bílé džíny, které rozbijí každodenní nudu tmavých barev.
      Boty ke kotníku a nejlépe na podpatku. Minulý podzim jsem nosila jen tenisky a už to chtělo změnu. Kotníkové boty jsou prostě must-have podzimu.
      Čelenka, ale taková ta teplejší. To je už spíš na zimu. Ale tu jsem sem zařadila kvůli tomu, že bych ji tenhle rok chtěla začít nosit. A taky uplést. Je to praktičtější než čepice. Teda alespoň pro mě. Nesnáším čepice :D 
      A nakonec krém na ruce. Na podzim jako i celoročně vlastně, mám suché ruce. Proto nosím u sebe v kabelce zásobu krémů na ruce a taky i olejíček na nehty.

Miluju podzim. Napište nám do komentářů co nejraději nosíte na podzim Vy.
Vaše Mischel 
 

2 komentáře:

  1. Až na tú čelenku mám všetko ^^ A sal ja mam ten svoj Z new yorkeru ale ešte Z minulého roka :)

    nicolettelear.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten svůj mám taky z minulého roku ještě z Terranovy :)

      Vymazat