středa 23. prosince 2015

Aliexpress : mini haul

Každý týden balíčky ve schránce. Ale co mi udělalo velkou radost jsou řasy a lepítka do diáře. Řasy jsem objednávala 9mm, aby nebyly ani krátké ani dlouhé. Chtěla jsem, aby se mi s nimi dobře pracovalo a aby vypadaly přirozeně.
Rozdíl sice znatelný, ale myslím že ještě přirozený. Škoda, že takhle nemůžu i vstávat. Doteď jsem měla krásný řasy, ale poslední dobou mi prostě levý oko pelichá víc než pravý. 
Další radostí byly lepítka. Patřím mezi diářové maniaky. A lepička " -5kg " ta mě dostala :D 


Aliexpress...Taky ho tak milujete? A hlavně Vám přejeme krásné svátky :)
Vaše Mischel

2 komentáře:

  1. Ty řasy jsou opravdu moc pěkné, ale s mou šikovností bych si je asi nedokázala nalepit. A nebo bych skončila s lepidlem v oku. :D
    Pinki Claire

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji :) Chvilku bys to zkoušela a pak by jsi to zvládla i ve spaní :)

    OdpovědětVymazat