pondělí 21. prosince 2015

DIY christmas gifts - ultra easy

Krásné pondělí! Dneska jsem úspěšně udělala poslední předvánoční zkoušku a konečně si můžu užívat ty Vánoce. Škoda, že nejsou bílé. A jelikož jsme se už s mou kolegyní obdarovaly, tak vám můžu ukázat jak jsem vytvořila dárek pro Moňu já. Ještě než začnu popisovat co jak proč, tak bych chtěla ještě jednou poděkovat za krásný náramek, který jsem dostala. Je kráásný a Moni nosím ho teď pořád :-*
A teď k tomu DIY. Potřebujete jen pár věcí. Bramboru, barvy na textil, štětec, vodu, plátěnou tašku nebo cokoliv co chcete pomalovat, papír. Nejdřív si uděláme razítka. Bramboru překrojíme na půl a potom si už jen vyříznete motiv jaký chceme. U mě to bylo jasné Minnie. Nejdřív hlava a potom i mašlička.
Do tašky si vložíme papír aby se to neobtisklo i na druhou stranu tašky kde to nechceme. Taška připravená, teď už jenom zředit barvy troškou vody a můžeme začít.
Připravená razítka štětečkem natřeme barvou a začneme tisknout na tašku. U mě to byla nejdříve hlava a až potom mašlička.
Malé nedokonalosti pak už jen štětečkem domalujeme aby hlavičky byly všude černé. I když si teď říkám, že kdybych to nechala tak jak se to obtisklo bylo by to taky pěkné. Navrch už jen každé hlavičce mašličku. Podpis a TADÁÁ. Taška je na světě. Nakonec pár hodin necháme uschnout cca 3-5 hodin a zažehlíme 3-5 minut.
Moje pracovní plocha... Sice jsem na sebe pyšná jak jsem to zvládla, ale ten binec kolem nic moc. Ta podlaha byla nemálo barevná.
A aby nebyla taška málo, namalovala jsem ještě tričko. Obyčejnou tužkou jsem si namalovala předlohu na tričko jak by to asi mělo vypadat a pak už jen štětečkem a barvami vybarvila. Jak omalovánky.



Už jste někdy dělali něco podobného? Pochlubte se do komentářů.
Vaše Mischel

4 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Jéé to jsem ráda, že se líbí:) A doporučuji zkusit není to vůbec těžké :)

      Vymazat
  2. To je paráda, vždycky jsem to chtěla vyzkoušet, ale asi jsem měla strach z toho jak by to dopadlo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě to zkus :) je to super i na odreagování, a kdyby náhodou se ti něco nepovedlo určitě to půjde smýt pod teplou vodou předtím než to zažehlíš :)

      Vymazat