pondělí 14. prosince 2015

Christmas wishlist


Vánoce jsou už téměř za dveřmi. A i já jsem se rozhodla udělat si takový menší wishlist. Jsou to věci, které by mi udělali asi největší radost, ale za jiný dárek se budu vytěšovat úplně stejně jako za tyhle věci.

1. Bílé džíny - tenhle kousek nutně potřebuji, protože z mích starých bílých džínů jsem nějak vyrostla. Spíš teda na mě plandají a nedají se nosit.

2. Smoothiemaker - tuhle věcičku jsem chtěla už na narozeniny, jen mi ho rodiče nestihli koupit. A myslím si, že teď na Vánoce to Ježíšek už stihl. 

3. Řetízek - tak tenhle dárek by mě udělal tak šťastnou, že bych nic jiného ani už nerozbalovala. Ale taky bych ho musela dostat od mého milujícího muže, aby to mělo tu správnou hodnotu.

4. Fotoaparát - ten si chci pořídit sama. Vybrala jsem si Cannon SX610. Teď už si na něj jenom našetřit.

5. Stativ - tohle bych chtěla jako takovýho hecaře. Když už budu mít stativ, tak už prostě budu muset začít šetřit na ten foťák. Přece nebudu mít jen stativ :D 

6. Činky - strašně dlouho je chci, jen jsem stále nenašla ty pravé. 

7. Pompom - má to teď sice každá druhá, ale tomuhle trendu podlehnu i já. 

8. Bruska na nehty - je to jediná věc, která mi chybí v mém nehtovém setu. Nebaví mě každý měsíc pilovat obyčejným pilníkem, abych si mohla udělat nové nehty. Jediné pilování mi totiž zabere hodiny a hodiny :D 

9. Doplnění věcí na nehty - gely, pilníky, třpytky, cleaner, olejíčky... 

Přeji krásný předvánoční čas a pevné nervy při nákupu dárků.
Vaše Mischel
 

2 komentáře: