středa 16. prosince 2015

Shopping gifts


Za 8 dní tu jsou Vánoce. Všichni se těšíme až si sedneme k pohádkám a budeme odpočívat a hlavně nebudeme nic nedělat. Já osobně se na to přímo třepu. Sice bych se měla připravovat na lednové zkoušky, ale to jde během Vánoc stranou. To počká. Vždycky to počkalo.
No a jelikož už je načase nakoupit dárky, abychom to všechno vůbec stihli, tak jsem šla i já do ulic velkoměsta a začala hledat ty vymyšlené dárky, o kterých si myslím, že budou to pravé. Nejhorší bylo když jsem prošla celou Vaňkovkou a našla jsem jen trenky. Really? No dobře základ mám, ale co ty ostatní dárky co jsem si vymyslela a nikde je nemůžu sehnat. Zase jako každý rok to sháním na poslední chvilku. Proč se nikdy neponaučím?? 

Dnešní nakupování mělo i tu pozitivní stránku. Ne trenky to nejsou :D Byla jsem celá zklamaná, že odcházím s prázdnou, tak jsme zašly do CCC. Hned láska na první pohled. Tak jsem si koupila boty. Na co boty? Nešla jsi náhodou nakoupit dárky? Ano šla, ale když oni tam prostě nešly nechat. 
Jsou kotníkové a takové decentní, nenásilné, hodí se úplně ke všemu!! A za 699 Kč??!! Pojďtě miláškové k mamince. 

A poslední věc, kterou jsem si udělala radost (když nepočítám turbomošt :D) byly vitamíny z DM na vlasy. Protože jsem zklamaná z lopuchové vody, tak jsem chtěla vyzkoušet něco jiného. Na tyhle vitamíny jsem četla hodně kladných recenzí tak si udělám svůj názor. Jen teda zatím netuším jak spolknu tak velký prášek...

Taky sháníte dárky na poslední chvíli??
Vaše Mischel 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat