pondělí 28. prosince 2015

Shopmánie°1

Krásné pondělí! Přijde mi, že každý týden někde něco nakupuji. Vlastně to mi jen nepřijde, to je prostě fakt. Miluju nakupování, miluju nový věci... A tenhle týden nebyl výjimkou. Včera jsem vymýšlela co budu dělat mezi učením, učením a učením. A protože bydlíme v centru Brna mám to všude kousek. Tak už se jen obléct a vyrazit. Byla jsem obdařena na týden foťákem, tak jsem ho využívala plnými doušky.
Můj růžový kabát má asi velký úspěch (nebo neúspěch?). Jen procházím ulicemi každý druhý člověk se za mnou otočí. Nechápu proč je ta růžová tolik ovlivňuje. Kdybych měla zelený kabát nikdy by se mi to nestalo. Ale je naprosto božíí.
Pod to obyčejné tričko s perličkami, tmavé rifle, tenisky a jde se. Žádný kreace se nekonají, ale i tak to má něco do sebe.
A co mi padlo tenhle týden do oka bylo tohle pruhované tričko s krajkou. Na první pohled nejde vidět, ale když se zadíváte. Je to takové rafinované. A k riflím s vysokým pasem a navíc k bílým bude to tričko luxusní.


Miluju krajky...
Vaše Mischel 

8 komentářů:

  1. Kašli na to, že se lidi otáčí. Já upřímně bych se taky otočila, ale jen proto, že je fakt krásnej :D jinak buď v klidu snad každá holka miluje nakupování a nové věci :D
    http://lovelylady6.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že v tom nejsem sama :) a děkujii :)

      Vymazat
  2. Teda růžová barva se mi moc nelíbí, ale na tomhle kabátě sedí fakt skvěle! A to tričko je také super. Já mám doma pruhovaných trik asi 8. Jsem na ně tak nějak ulítlá:-D
    Jinak zrovna začínám s blogem a byla bych moc ráda, kdyby ses mrkla. Začátky jsou vždy těžké, tak bych ti byla moc vděčná, kdyby ses stala také pravidelnou čtenářkou. Moc by mi to pomohlo. Přeji krásný zbytek dne :-)

    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Na tvém kabáte nevidím nic špatného. Je super. Jsem taky bohužel hrozný shopaholic.
    Chci tvoje nohy.
    Prolhaná Mrcha

    OdpovědětVymazat