pátek 1. ledna 2016

Happy New Year

S příchodem nového roku je tu další možnost začít znovu a nebo prostě pokračovat v tom co jsme začali. Nový rok, nové předsevzetí. Já se rozhodla, že žádné předsevzetí si dávat nebudu. Protože to stejně nedodržím. Stejně mám, ale v hlavě každoroční seznam přání. Jsou to přání snad každého z nás. Je to například začít víc číst, začít víc cvičit, víc o sebe dbát, naučit se každý den mazat od hlavy až k patě, abych nebyla jak sušínka, víc se učit, konečně dodržovat pitný režim, víc si užívat maličkostí a spoustu dalších takových přání. Každý rok je to stejný. Ale někde se to zvrtne a nejde se do toho dostat zpátky. Teda aspoň v mém případě. 

Novým rokem mi hlavně skončilo to věčné lenošení. Začalo mi téct do bot a strašně rychle se ke mě blíží zkoušky. Musím se do toho pořádně opřít, protože bych nerada studovala až do důchodu. Tím pádem to bohužel bude znamenat menší pauzu tady na blogu i když se budu fakt snažit stíhat obojí. Co to kecám... Nakupovat půjdu tak i tak takže nějaký ten článek bude jen to nebude tak pravidelné jak doteď.

Taky jsem se pustila do takového svého projektu. Ale o tom až příště. Pro dnešek to bude nejspíš všechno. A já už Vám chci popřát jen to nekrásnější do toho roku 2016 a ať je ještě lepší než ten rok 2015.

Vaše Mischel



2 komentáře:

  1. Ahoj! Jen ti chci říct, že už zase bloguji. Tak se klidně mrkni :-), tady je nová adresa: www.ketyland.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat