čtvrtek 14. ledna 2016

First impression°

Na doporučení mé nejmilejší Moničky jsem si koupila tyhle masky od Rival de Loop. Jedna maska je na moje věčně unavené, začervenalé oči od které jsem očekávala, že po ní budu vypadat svěžeji. Druhá maska je na celý obličej, která má hydratovat pleť.

Nejdříve bych začala s maskou na oči. Maska na oči obsahuje koenzym Q10 a měla by uvolňovat a osvěžovat unavené a namáhané oční okolí. Jako bonus by měla ještě zjemňovat mimické vrásky. Balíček obsahuje jednu masku a má se spotřebovat hned po otevření. Nechá se působit 10 minut pak už jen sejmeme, zbytek masky vklepeme do pokožky.
Moje první dojmy jsou celkem pozitivní. Od narození mám kruhy pod očima a teď k tomu i začervenalé oční okolí. Moje oči jsou navíc hodně citlivé. Tahle maska mě překvapila. Krásně se nanáší nic jiného než vyjmout z balíčku a přiložit na oči. Jak jednoduché a efektivní. Maska navíc chladí takže další plus. Když jsem masku sejmula z očí byla jsem překvapená. Oči nebyly začervenalé a na pohled vypadaly svěžeji. Za mě určitě ano. Tuhle masku si koupím znovu a budu testovat jaký účinky bude mít třeba po měsíci. Hodlám ji používat jednou za týden, tak uvidíme. Poslední důležitá informace kolik maska stojí. Stojí pouhých 25 Kč. Nekupte to. Máte taky zkušenosti s touhle maskou? 
Druhá maska je tedy hydratační. Obsahuje avokádový olej a kakaové máslo. Měla by okamžitě po použití dodat unavené pleti svěží vzhled. Použití je úplně stejné jako u předešlé masky. Vyjmout, připlácnout k obličeji, nechat působit 10 minut, sejmout, vklepat a tadá. Co na to říkám já? Já říkám, že mi pleti dodala hydrataci, pleť je krásně jemná jak dětská prdýlka :D A hlavně hydratuje fakt hydratuje. Svěží vzhled to nevím u mě na svěží vzhled fungují jen svěží oči. K tomu potřebuji tu první masku. Možná kdybych tyhle dvě masky použila dohromady ve stejný den, tak by to bylo to pravé. Nakonec bych chtěla říct, že tahle maska je taky dobrá jen ne tak dobrá jako ta první. Určitě ji budu taky testovat a uvidím co bude po měsíci. A cena je taky jen 25 Kč. 
Fotky jsou pro představu jak asi u toho vypadám. Nebudu vám tady říkat jak krásný pohled to je. A asi to budu dělat jen v soukromí. Každý je takový jaký je a nesmíme se za to stydět. Ale přece vám nebudu odepírat tenhle zážitek :D

Znáte značku Rival de Loop? Jaké zkušenosti s ní máte Vy?
Vaše Mischel


Žádné komentáře:

Okomentovat