úterý 19. ledna 2016

DIY cosmetics bag

Během zkouškového mám tolik času, že stíhám i vytvářet různé věci. Posledně jsem jen tak projížděla internet a řekla si, že by to nemuselo být tak těžké vyrobit si to sama. Navíc z toho mám 100x větší radost než kdybych si to koupila. Proto jsem koupila lepidlo na textil a látky a kůži vzala od babičky. Ta má kvantum látek a kůží, protože je bývalá švadlena a polovinu věcí co jsem se naučila je od ní. Druhá polovina je od mé zlaté maminky.

Potřebujeme k tomu jen pár věcí. Lepidlo na textil (můžeme to klidně i ušít,ale tolik času zase nemám třeba až o prázdninách), kůži, jehlu a nit, magnetické zapínání, křídu, pravítko, látku, krajku a trpělivost.

Postup je strašně jednoduchý. 

  • Vytvoříme si šablonu jak chceme, aby taštička vypadala. 
  • Šablonu vystřihneme a obkreslíme na kůži i na látku. 
  • Na látce přehneme všechny okraje, aby se nám látka netřepila a chvilku necháme zaschnout.
  • Na kůži si vyznačíme místo kde chceme zapínání. Jenom jsem si taštičku na oko přehla jak bude vypadat a tužkou zaznačila kde bude zapínání.
  • Na spodní části kabelky bude zapínání přímo na kůži, na vrchní části bude schované pod kůží takže nepůjde vidět. 
  • Připevním zapínání na spodní část. 
  • Dalším krokem bude přilepení látky ke kůži, ale jen do 2/3 kabelky. Zbývající trojúhelník ještě lepit nebudeme. 
  • Na tenhle látkový trojúhelník připevníme druhou část zapínání. 
  • Až když máme zapínání připevněné k látce můžeme zbývající látku přilepit ke kůži. A necháme zaschnout.
  • Až je lepidlo zaschlé přehneme okraje (ty v červeném kroužku) kůže a přilepíme. 
  • Jako poslední k sobě přilepíme zbývající okraje kůže. Takže je nebudeme lepit k látce jako všechny okraje, ale kabelku si jakoby složíme na požadovaný tvar a ty okraje přilepíme k sobě. Kůže ke kůži. 
  • Zatěžkáme knihami nebo sepneme kolíčky, aby se nikde nic neodlepovalo. Já jsem to nechala schnout přes noc. 
  • Poslední věc, kterou jsem udělala bylo zašití 3 stehama kraj, aby nebyla možnost, že se něco odlepí (co kdyby náhodou). A na trojúhelník zespod jsem přilepila krajku, aby to bylo víc holčičí.


Jak se vám líbí výsledek? Mě se to strašně líbí a určitě jsem s tímhle výtvorem neskončila.
Vaše Mischel

10 komentářů: