čtvrtek 7. ledna 2016

Jak vypadá můj den

Začátek nového roku je vždycky stejný. Hrozný a chci ho mít co nejdřív za sebou. Jakožto studentku na mě totiž čekalo zkouškové období a mě nezbývá nic jiného než se k tomu postavit čelem a jít tvrdě do toho. Bohužel začátky jsou krušné. Nejsem ten typ co si k tomu sedne a za hodinu umí celý předmět. No nejhorší na tom je, že já vlastně nejsem vůbec studijní typ. Sednu si k tomu a čekám až se k tomu učení dokopu. Znáte to i zeď je lepší než učení.

Večer si vždycky řeknu, že ráno vstanu s přítelem na 7 abych se v klidu nasnídala a v 8 max v 9 hodin se začnu učit. Jenže mě se k ránu zdají ty nejkrásnější sny a přece je nebudu přerušovat. Budík je tedy nastaven na 8:00. Zvoní... ale po chvilce se vypne. Vstávám tedy tak kolem půl 9. Než se nasnídám a projedu novinky na internetu je 10 a já se konečně chystám učit. Dalším problémem je, že všechny studijní materiály mám v počítači... To mluví samo za sebe... Kolem 13:00 se jdu naobědvat. A když jednou přeruším svůj učící rytmus už se do něho nedostanu. Takže další činností je workout a pak mě přece zaujme z okna jak krásně sněží no proč se na tu krásu nepodívat když to vidíme jednou za 3 roky. Pak jako správná hospodyňka musím uvařit než přítel přijde z práce. A je skoro 6 večer a mě už se tuplem nic nechce. Ale před spaním si to vezmu ještě do postele a čtu si to co jsem se za ten den naučila. Aspoň něco...
 A konečně moje krásně zasněžená cesta do školy. Jak krásně tam bylo. Kdybych mohla tak se dneska jen toulám po venku a užívám si tu zimu.

No řekněte jsem v tom sama? nebo je nás víc? 
Nesnáším zkouškový...
Vaše Mischel

7 komentářů:

  1. Mám to hodně podobné, nejsem zvyklá se učit - nikdy jsem totiž nemusela. Dávala jsem pozor na hodinách a to stačilo. Jenže vysoká už je jiný kalibr a brýlení do knih je třeba. Nejvíc jsem se naučila, když jsem se přestěhovala a byla dva týdny bez wifi. Myslím, že to mě zachránilo - ve škole jsem si natiskla materiály a doma neměla rozptýlení v podobě sociálních sítí nebo netflixu:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to závidím, že jsi byla bez wifi :D U nás když nejde wifi, tak si stejně najdu jiný způsob jít na ten net :D

      Vymazat
  2. Jsme na tom dost podobně :D Moc povedený článek :)
    Ginger

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. ehm, já jen doufám, že studuješ školu technického zaměření, protože ta četnost hrubek a zejména chybějících čárek v textu prostě tahá za oči... Opravdu by nešlo si to po sobě přečíst, než to zveřejníš ? Případně - dát někomu přečíst ? vždyť je to škoda, takhle snižovat úroveň blogu - a ano, i obecná a hovorová čeština používá diakritiku.... grammar nazi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za upozornění... Ale nikdo není dokonalý... Anonymně se ti píše krásně, viď? Ale z toho si nic nedělej ;)

      Vymazat