úterý 5. ledna 2016

Co mi rok 2015 dal a vzal

      Ahoj má milá děvčata po dlouhé době se zase hlásím :) jsem živa a zdráva

Ani nevím jak začít :D Za pár dní to bude přesně rok co jsem byla Jihlavě na pohovoru a ucházela se o práci o které jsem neměla ani ponětí co mě čeká a už vůbec jsem nečekala, že to místo dostanu, protože tam zrovna byla paní vedoucí až z Německa a nepřišlo mi že bych nějak zaujala. Světe div se večer mi zazvonil telefon jestli to místo chci a že mám dát druhý den vědět. Byl to šok a probdělá noc, stěhovat se? Zase? To už je snad po 9-té co se stěhuji, ale práci potřebuji, ale co budu v Jihlavě dělat už tam nikoho neznám bože a kde budu bydlet, kde seženu tak rychle byt a co když mě ve zkušebce vyhodí to se zase budu stěhovat zpátky do Znojma a X dalších myšlenek mě celou noc tížilo nevěděla jsem jestli mít radost nebo brečet. Chtě nechtě jsem tu práci vzala. Na jednu stranu výzvy mám ráda :) Takže začátkem roku mě čekalo velké stěhování.

     
První den v práci jsem stála a říkala si kruci co tu dělám?? A celýměsíc jsem tak nějak probrečela do polštáře večer co večer jsem seděla sama v prázdným bytě a propadala zoufalství a samotě občas to mám i teď, ale už z toho nebrečím :) Tak nějak jsem se v práci zaučovala, kolegyně mám úžasné a přijaly mě hned mezi sebe, horší to bylo s paní vedoucí bylo to krušných 7 měsíců kdy jsem od ní dostávala pořádnou čočku a všichni se mě ptaly co jsem ji udělala, že si na mě zasedla??? To by i mě samotnou zajímalo. Co směna když sem věděla, že tam přijede mi bylo zle klepala jsem se jak ratlík a přála si ať je už ten den zamnou. Ne jednou jsem měla rozepsanou výpověď, ale tak nějak to není můj styl utíkat a tak sem zatla zuby a jela dál a to se mi vyplatilo. Nevím jestli jí někdo něco řekl nebo ona sama přehodnotila celou situaci, ale otočila o 360 stupňů a teď spolu vycházíme tak jak bych ani nedoufala, že někdy budeme, dokonce sem se i objaly :D
    
Taky jsem se v práci naučila říkat NE jak jsem s tím měla velké problémy tak teď si za tím stojím a nejede přesto vlak a ne jen v práci :-) Díky této práci jsem taky pochopila, že ne každému se lze zavděčit a už se nesnažím za každou cenu všechny zachraňovat  dělat pro ně první poslední a taky se mi potvrdilo, že na každou svini se vaří voda a že všechno se mi vrátí jak dobrý :)

Léto proběhlo v klidu a v pohodě dovolená párty kámoši vše jak mělo být.

Konec roku byl smutný i osvobozující.
Před 5-ti lety mi zemřela teta, která pro mě byla jako matka. S jejím odchodem se mi podařilo smířít až tento podzim kdy jsem už dal nevydržela a všechny ty emoce šly ven před celou rodinou ani nejde popsat jak se mi ulevilo i teď když to píšu v sobě cítím klid a mír a nechytá mě záchvat pláče.
Rána jako z čistého nebe přišla v půlce listopadu kdy naší fence Meisi vyrostla boule na krku a museli jsme ji nechat utratit. Bylo jí jen 9 let a byla jako moje nejlepší kamarádka, hodnějšího a tak chytrého psa jsem v životě neviděla, ale naši nás s bráchou nenechali dlouho truchlit a z ničeho nic přijeli s malou kopii Meisi... Bratr se rozhodl že to bude zase Meisi (bojím se že zachvilu budeme jak simpsonovi kteří mají sněhulku 1,2,3 :-D) ale budiž bratrovi odpuštěno je mu 9 stejně jako Meisi se kterou vyrostl.
Meisi starší a Meisi mladší :D
Co se týče milostného života tam láska stále přetrvává a rozhodli jsme se v roce 2016 pro společné bydlení a založení rodiny tak snad Bůh dá a vše proběhne v klidu, míru a bude velice plodný :)

Tak to by byl můj rok 2015
Chtěla bych vám popřát jen to nejlepší do nového roku ať se vám daří ve všech směrech 
pac a pusu 
Moňa
PS: jediný co mě rok 2015 nenaučil je šetřit a nebejt bordelář...Hmmm tak snad letos :D

Žádné komentáře:

Okomentovat