čtvrtek 28. ledna 2016

Three Days Grace


Krásný čtvrtek přeji. Omlouváme se za částečnou nečinnost. Bohužel toho máme obě dvě hodně a nestíháme psát články, tak jak tomu bylo v listopadu. Je konec ledna a já stále zkouškuji a ještě asi dlouho budu... No dobře ještě 2 týdny, ale i tak, letos to je dost namáhavé. O víkendu jsem se chystala na koncert TDG a musela nakreslit tričko, které jsem si tam nutně potřebovala vzít. Koncert byl tedy v Praze a bylo to tak super, že ani slova mi na to nestačijou. 

Lístek na tuhle událost jsem dostala od přítele k Vánocům. A byl to opravdu ten nejlepší dárek. Zažít něco společně, co máme oba rádi. Do Prahy jsme museli jet vlakem, protože auto nebylo k dispozici a řídit by se nám stejně ani jednomu nechtělo. Už ze začátku to bylo hektické. Došli jsme na vlakové nádraží a najednou na tabuli vidíme Praha odjezd 15:20... No my tam došli 15:18, tak jsme utíkali do vlaku. Ve vlaku jsme zjistili, že to náš vlak není :D Tak jsme zase vystoupili a za chvilku nám jel konečně náš vlak. Na obhajobu, my vlakem vůbec nejezdíme, takže proto jsme byli jak střelení :D Nakonec nám kousek před Prahou oznámili, že vlak bude mít 50 minut zpoždění. Už tak jsme moc nestíhali. Koncert začínal ve 20:00 a my na hlavní nádraží dojeli v 19:00. Tak nám nezbývalo nic jiného než objednat Liftago. Toho taxíka jsme hledali 15 minut :D Prý... Stojím u kavárny :D OK... Podruhé v Praze a hned najdi kavárnu. Na koncert jsme dojeli nakonec včas, ale to co jsme kolem toho museli zažít. Klidně bychom se bez toho obešli.

Předskokani to měli rozproudit, no moc se jim to nepovedlo, ale myslím, že to co přišlo potom ani předskokany nepotřebovalo. Three Days Grace přišlo na scénu a začlo se skákat, řvát, křičet, tancovat. Nejlepší bylo, že hráli svoje nové album Human. Ty písničky jsou TOP. Hlasivky mi málem vyskočily z krku. Ta atmosféra, ten bubeník, basák, zpěvák. Všichni dohromady tomu dávali něco co už nikdy asi nezažiju.

Já jsem strašně vděčná, že jsem tohle mohla zažít. A navíc jsem to zažila s člověkem s kterým jsem to chtěla zažít a to bylo to hlavní. 


Znáte tuhle skupinu? A co říkáte na tričko? 
Vaše Mischel

2 komentáře:

  1. TDG milujem, jedna z mojich najobľúbenejších skupín ♥

    OdpovědětVymazat
  2. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpovědětVymazat