středa 3. února 2016

Shopmánie°2

Hola hola obchod mě volá! Opět je tady článek o tom co jsem si za poslední dobu koupila. Není toho moc, ale i to málo mi udělalo velkou radost. Nebudu to tady okecávat, že tohle mi udělalo takovou radost a tohle takovou, přejdeme rovnou k věci.

První věc, kterou vám tady ukážu je sukně. Je dlouhá a asymetrická. Na jedné straně je až k zemi a na druhé je vykrojená na mini délku. Za obyčejných podmínek bych si ji na 100% nekoupila. Jenomže, ve škole budeme mít ples "Kouzelný ples". A vůbec jsem netušila co bych si mohla na sebe vzít. Přítel mi řekl, že by si chtěl vzít modrou košili, tak jsem se přizpůsobila. Nejdřív když jsem tuhle sukni viděla na věšáku v Tally Weijl, tak jsem se smála, že co to je... Z hecu jsem si ji šla zkusit a ono to nevypadalo tak špatně. Jediným problémem bylo číslo L a poslední kus. A za tu cenu 119 Kč, neber to. Sukni zúžím a teď už jen najít k tomu vhodný vršek.


Tepláky. Pro mě to je boj koupit tepláky. Tepláky, který stojí 800 Kč?? Na doma? :D Ne. Já si radši počkám a koupím si je ve slevě. Jako přesně tyhle tepláčky z NY. Už jsem byla na odchodu a najednou tam visely a čekaly na mě. 

Yoga balls. Tuhle nezbytnost jsem potřebovala. To je jak kdyby vám Lidl četl myšlenky. Chtěla jsem jen jeden, ale balení mě překvapilo třema balónama. Jeden v Brně, jeden k rodičům na víkendy a třetí záložní, co kdyby náhodou. Super věcička jestli se chcete zbavit vnitřních stehen jako já.

U pokladny v NY jsem taky zahlédla platíčko náušnic. Když se vám ztrácí náušnice každý druhý den jako mě, tak jsou tyhle náušnice další nezbytností.

Ještě jsem stihla o víkendu jít do Pepca. Tam chodím jenom když dojedu domů do Znojma. Vždycky tam najdu něco levného, co zrovna nepotřebuji, ale chci. Tentokrát jsem našla pyžamo a podprsenky. Pyžamo má krásný nápis na tričku "me&you together forever" a k tomu kraťásky. Tohle se mi v šatníku určitě neztratí. Z podprsenek jsem měla největší radost. Většina mi totiž buď nesedí nebo jsou "do špičky". No tyhle stály pouhých 89 Kč a sedí naprosto úžasně. Nikam jinam už na podprsenky chodit nebudu.
A nakonec se chci jen pochlubit. Našla jsem něco co mě dobíjí a uklidňuje. Jsou to ruční práce. Ať už je to malování triček, tvoření z filcu, šití, vaření, cokoliv co jde dělat rukama a vytvořit něco co se bude okolí líbit.
Vaše Mischel

9 komentářů:

  1. Pěkné věcičky ^^ To tričko 3 Days Grace je super, dřív jsem je hodně poslouchala, ale pořád je mám ráda :)) a tepláky jsou parádní!
    www.prikrylovatereza.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné věci :) Sukně je skvělá a pyžamo taky :) Ještě za ty ceny :)
    Simma Blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pyžama z pepca jsou prostě super už pokukuji po dalším :D :)

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Jééé, tak přesně nad tím pyžamem, které sis pořídila slintám už asi 3 týdny a pořád sem se nějak neodhodlala ho kokupit. Jinak moc hezké věcičky si pořídila :-)

    http://fashionweltlilly.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat