pondělí 7. března 2016

Balíčky z Aliexpressu


Konečně mi dorazily všechny produkty co jsem poslední dobou objednala na internetu. Aliexpress určitě všichni znáte, takže nemá cenu ho představovat. Celkem mi dorazilo 6 věcí. Balíčky mi nedošly naráz, ale skoro každý týden mi došel jeden balíček. Cca měsíc jim to trvalo.
Začala bych tím nejlepším a to jsou brýle. Nejdřív mi došly tyhle černé z kterých jsem byla na větvi. Došly nepoškozené, možná trošku rozpláclé, ale stačilo je trošku zohnout a sedí krásně. Proti sluníčku moc nepomáhají, pořád se šklebím když na mě zasvítí, ale na pohled jsou pěkné. Stály mě přesně €1,86.  Odkaz
 

Pak ale přišel další balík s brýlemi. Tyhle brýle jsou světlé, mramorované a mají zrcadlová skla. Jsou dokonalé, stylové a když se dívám do sluníčka ani se nezašklebím. Za mě top! TOP! A ta cena €2,71. Jenom! Odkaz
Další věcí je selfie tyč. Chtěla jsem ji už minulý rok na dovolenou, ale mému muži to je proti srsti. Vytáhnout někde tyčku a udělat si fotku. Prý radši někoho oslovíme. Ale letos jsem si ji už objednala a chodím s ní na každý výlet. V přírodě mě srnka asi jen tak neodfotí. Chtěla jsem, aby nebyla moc nápadná a proto jsem si vzala černou, malou akorát do ruky. Dlouhá je 70 cm, ale tlačítko mi bohužel nefunguje. Možná zkusím stáhnout nějakou aplikaci na to. Neznáte nějakou osvědčenou? Cena byla €2,99. Odkaz 

Peněženka. Moje velká peněženka co nosím už asi rok se pomalu, ale jistě rozpadá a taky se nevejde do všech kabelek nebo zaplní celou kabelku a pak už tam nenacpu ani kapesníčky. Proto jsem objednala malou, bílou. Po otevření balíčku mě čekalo překvapení. Byla zabalená v ochranném vaku proti poškrábání. Jen jsem ji vytáhla, tak mi máma říká, chci ji. Chci ji v černém. Tak už je na cestě k ní. Cena €2,08. Odkaz
Další věcí je tiskátko na nehty. Fakt nevím jak to jinak nazvat, vždycky to bylo tiskátko. Je perfektní. Jde skrz něj vidět kam to přesně dáváte. Plus jsem si k tomu objednala destičku, která má takový "etno" vzor. Na léto jako stvořené. Cena tiskátka € 1,27. Odkaz. Cena destičky €0,39. Odkaz.

A jako poslední jsem si objednala kšiltovku. Celkově moc čepice nenosím, ale na léto mi to přijde jako lepší možnost než klobouk. Klobouk jsem furt hlídala, aby mi neulítl. U kšiltovky je to podstatně jednoduší. Nasadím, upravím a jdu. Nemusím hlídat jestli fouká nebo nefouká. Je úplně obyčejná, černá se síťkou. Má nastavitelné zapínání, takže v případě nouze si ji může půjčit kdokoliv. Cena €1,96. Odkaz

 S nákupem jsem hodně spokojená. Aliexpress je jak stvořený na takový ty věci, který nepotřebujete, ale nutně je chcete.


Jaké máte zkušenosti Vy? 
Vaše Mischel 

6 komentářů:

  1. super clanek, souhlasim s tebou. moc hezky se to ctee

    mrkni ke me, na blog o modelingu http://bephmodel.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ta ksiltovka je strašná :D ale brýle dobrý :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak z Aliexpressu jsem nikdy nic neobjednávala i když bych chtěla, jenom si nevím rady s tím placením apod. Jinak pěkná peněženka a brejličky :-)

    OdpovědětVymazat
  4. ja jsem, trapne, aliexpress objevila asi pred tydnem. a dopadlo to tak, ze mam na ceste dvanact balicku, tak snad vsechno dorazi :-D

    OdpovědětVymazat
  5. krásne okuliare už som na ne pozerala :)

    OdpovědětVymazat