pondělí 29. února 2016

Empties N°3


Ahoj má milá děvčata, zase jsem prolétla pár zásuvek a našla pár prázdných obalů. Proto je tady další Empties článek.
Jako první jsem našla od Avonu sprej na nohy Foot works. Nikdy jsem sprejům na nohy neholdovala, ale v práci se stal mým příjemným společníkem na osvěžení během dne. Nijak nelepí a krásně levandulově voní. Balení je menší a vejde se i do kabelky. Takže za mě určitě ano.
Odlakovač od Isany je můj nejoblíbenější už pár let. Voní po mandlích a hodně ho teď používám na odstranění gel laku, jde mi to s ním líp dolů než s acetonem. Za mě to je nejlepší odlakovač.Cena cca 40-50 Kč.
Čisticí pleťové mléko od Eucerinu. Už delší dobu jsem chtěla zkusit pleťovou kosmetiku z lékárny, protože mě posledních pár měsíců zlobí pleť a ne všechno z drogérie  mi sedí. Eucerin mě nadchnul natolik, že jsem si už koupila další produkty, včetně čisticí vody. Vůně je taková nijaká, konzistence je takový zlatý střed, ne moc hutná ani vodová. Cena je 269 Kč což si né každý může dovolit, ale  jelikož dostávám k vánocům unišeky, tak mě to nepřišlo moc draho, doplácela jsem jenom 19 Kč. Ale celoročně bych si to asi co 2 měsíce nemohla taky dovolit :D. Pokud ale máte dostatek financí, určitě to zkuste! A kór jestli jste sušenky jako já a zima dává vaší pleti na prdel :D
 Zase stará, dobrá Astorka. Už jsem se o ní zmiňovala v jednom článku (tady). Můj svatý grál. Vyčaruje mi krásné, husté a dlouhé řasy. A hlavně zas tak rychle nevysychá jako jiné řasenky.
Další svatý grál, gelové linky od Maybelline. Skvělá pigmentace, výdrž dobrá, neobtiskne se a nevysychají. Balení mi vydrží tak rok a půl a linky si dělám každý den. K aplikaci je dobrý štěteček se kterým jdou linky udělat jedním tahem (nebo aspoň mě to jde :D). Cena cca 250 Kč, ale já je nejčastěji kupuji ve slevě za 169 Kč. 
Tužka na nehty no... :D  Použila jsem ji jednou, musím uznat, na nehtech držela jak přibitá a to jsem ji nepřetírala ani top coatem. Ale bohužel vyschla strašně rychle, takže už jsem neměla ani šanci ji vyzkoušet víc. Cena 60-70 Kč, už si nejsem jistá, ale kupovat si ji znovu nebudu.
Ryor starý, dobrý Ryor. Ten nikdy nezklame. Poprvé jsem ho vyzkoušela před 10 lety a od té doby na něj nedám dopustit. Krásně hydratuje, je lehký a hned se dopleti vsákne. Jeden z mála krémů po kterém se neosypu. Kdo nezkusil určitě zkuste! Nebudete litovat. Dobré akce na tento krém mají v drogerii  Rossmann. Cenu si už bohužel nepamatuji.
Micelární voda od Yves Rocher. Jak jsem už jednou psala, neurazí, nenadchne. Kupovat ji znova už nebudu. Vadila mi parfemace a to jak lepila. Na úkor toho co mi na ni vadí svůj účel splnila. Ale jsou i lepší micelární vody.

 pac a pusu 
vaše Moňa 

1 komentář: