úterý 11. srpna 2015

Dovolená Lipno aneb sem v jiném světě

      Co k tomu říct, zatím sem neviděla hezčí přírodu. Po příjezdu na Lipno sem si připadala jako v jiném světě. Uchvátilo mě to na tolik, že sem hned přemlouvala přítele, aby jsme se tam přestěhovali :-D. Počasí nám sice vyšlo, ale v úmorných vedrech chodit po  památkách nebylo nic moc, ale přece jsme to prubli a navštívili jsme dva zámky v Českém Krumlově a v Hluboké nad Vltavou a samozřejmě jsme navštívili stezku korunami stromu kde sem 3x přežila svojí smrt. První smrt byla vedrem, druhá výšlapem k rozhledně a třetí jízda lanovkou byl to ale nepopsatelný zážitek.
      Taky nám po celou dobu pobytu dělala společnost myš, která se rozhodla bydlet pod naším stanem a každé ráno v 7 nás budila poskakováním a lítáním pod stanem i tak jsme ji tam nechali a stan neodstěhovali bylo to příjemné zpestření :-DDDD
     Po celou dobu pobytu mě tak trochu omezovala moje nedoslýchavost, kvůli jiné nadmořské výšce. Přítel byl z toho občas nešťastný, protože například místo jeho věty: „Kruhák u penny“ sem mu rozuměla: Kur*a u penny a já marně koukala z okýnka a hledala sem ji :-DDDD a když už sem se ho asi po 3 ptala CO? Tak mi zvýšeným hlasem řekl ho*no ale jinak se milujeme :-DDD

     Ubytovaní jsme byli v kempu Jenišov. Kemp byl  klidný, personál milí ale co mi vadilo byl trošku nepořádek a fakt že popelnice vyváželi jednou za týden, což je málo. To samé bylo o úklidu sprch a záchodů, které se uklízeli pouze večer. Z dovolené jsem jinak nadšená a určitě se na Lipno zase vrátím.
 Přikládám pár fotek:
Takový to pohled jsme měli každé ráno
z rozhledny 
z rozhledny
seznamte se moje nohy, první jízda na lanovce :-D
jízda lanovkou 
Takový cestičky si pod námi udělala naše kamarádka myš :-D




Tom mě během opékání špekáčků „požádal o ruku“ a dostala sem prsten z nejdražších špekáčkových šňůrek :-D Diamanty a brilianty jsou prej out :-DDD



Hluboká

Stala se Vám na dovolené taky nějaká super příhoda? 

Žádné komentáře:

Okomentovat