čtvrtek 13. srpna 2015

Rychlá mini recenze


Makeup Revolution Rozjasňující konturovací sada
   Kolem této pletky sem chodila už nějaký čas a furt sem přemýšlela jestli ji potřebuji a zda ji využiji. Pak mi to nedalo a udělala sem swatch na ruku a už sem si ji odnesla.
    Nejprve něco k balení. Paletka obsahuje bronzer, rozjasňovač a tvářenku. Pigmentace všech produktů je za mě dokonalost sama.Nikdy sem nic tak pigmentovaného neměla, takže první aplikace by se dala nazvat „Face ala Marfuša“ :-D.Produktu stačí opravdu málo, abyste vytvořili dokonalý make-up. V čem vidím docela velké mínus je prášivost.
   Obal jako takový není bůh ví co. Já osobně bych uvítala něco více bytelnějšího, ale konec konců co bych chtěla za 169kč. Uvnitř balení je pidi zrcátko, při kterém by se ve velké nouzi člověk taky nalíčil..
   Ale abych to jen nehanila, oceňuji jak už jednou zmíněnou pigmentaci,taky výdrž všech produktů a libí se mi,  že mám všechno pohromadě tím pádem mi to ušetřilo místo v taštičce a nějaký ten peníz. Sem s ní vcelku spokojená.


Dermacol 16H odstín 07,  Makeup Revolution Ultra Sculpt & Contour kit
Ultra Fair C01


Dermacol 16H lip colour
    U toho produktu každý říká něco jiného. Někomu dá celých 16h, někomu sotva hodinku.Taky sem četla,že každý odstín drží jinak. 
   Já osobně nemám k této krásce jedinou výtku. Mám zatím jeden odstín a to 07 a sem naprosto uchvácená a spokojená. Troufám si říct, že toto je asi to nejlepší co sem kdy na rty měla. Na začátku mi trochu vadila lepivost, která ale po chvíli ustoupí a nebo stačí párkrát otisknout do kapesníčku. Na mých rtech drží jak přibitá a nutno podotknout, že mám večer co dělat abych ji odlíčila. 
   Ráno v 8 ji aplikuji během dne normálně jím, piji, neustále mluvím a nic. Absolutně se to nehne, neobtiskuje se na skleničkách apod.(což ocenil velice můj přítel, protože ho můžu pusinkovat jak chci a nemá na sobě nic) neslízá, nerozpíjí se, nevysušuje. Takže když večer přijdu domu někdy kolem půl 10té a podívám se do zrcadla nevidím žádný rozdíl, ty rty vypadají úplně stejně jako ráno po aplikaci.
Co víc k tomu říct za mě je to zázrak a múj svatý grál.




4 komentáře:

  1. tyhle dermacol rtěnky jsou mé nejoblíbenější a chystám také o nich článek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou moc fajn :) chystám se i na ostatní odstíny , začala sem 04 ale zatím mám smíšené pocity :-D tak uvidím jestli bude taky top :)) *Moňa

      Vymazat
  2. Trio od Makeup Revolution jsem si taky pořídila a musím naprosto souhlasit, že pigmentace je super. Poprvé jsem taky vypadala jako hrozná Marfuša! :D
    novakovakristyna.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marfuša stajl nejlepší :-DD je fakt, že sem teď zkusila vyměnit štětec na bronzer a pracuje se mi s tím o moc líp.Dělám si zálusk i na jejich paletky tak doufám, že budou taky tak parádní :-)) *Moňa

      Vymazat