pátek 28. srpna 2015

Můj milý deníčku aneb myšlenky o všem a ničem


      Znáte to když se najednou ze dne na den překopou plány v práci a vám z toho vyjde, že jdete 7 dní v kuse ... pfff  a víte co je nejhorší, že tam budete přes ty nejhorší pracovní dny co můžou bejt končí letní kolekce, začíná podzim zima..Takže mě čeká balení xxxxx krabic ....zase já ...taky máte občas pocit, že takový věci jsou jen na vás ....
        Teď tak zoufale sedím a mám potřebu vám to napsat :D  taky do toho  přemejšlím jak se správně naladit, abych nedopadla jako posledně kdy sem 5 den chodila jak zombie... víte co je ale nejhorší, že když už jedete takto dlouho tak jste tak přetažení, že stejně neusnete a když spíte tak máte pocit  že nespíte a když už se dočkáte volna tak z něho nic nemáte, protože den dva na zotavení opravdu nestačí. Ale zase musím uznat, že letos sem si léto opravdu užila, řekla bych že sem po 5 letech měla  prázdniny samá opalovačka, koupačka, grilovačka no na váhu radši nestoupám :DDD protože si myslím že míry 100 skoro 100 - 100 sem lehce přesáhla :DD 


První den sem zahájila se Spongebobem a Patrikem a 5D kinem s paní ředitelovou

     Já vám nevím, když sem byla malá neměla sem potřebu sbírat nějaký postavičky KROMĚ HROŠÍKU A LVÍČKU Z Kinderka , tak mě napadá je docela škoda, že už tam nedávají takový hezký věci jako tehdy :-/ nekonala se ani  žádná platonická láska nic takového.No a světe div se na starý kolena sem se stala bláznem do Mickeyho a Minnie. Mimochodem za Minni sem šla na masopust ( byla sem fakt rozkošná) no ale co čert nechtěl. Jelikož můj zadek je stejně velkej asi jako zadek Kardashianky  tak sem se dočkala toho, že mě nějaká babička obdivovala a říkala svému dědečkovi: Dívej dědo to je ale hezká BERUŠKA.....ehm paní  já sem Minnie uši co nevidíš? No dívej dědo na tu BERUŠKU a jakou má hezkou sukýnku puntikatou...JASNÝ....BERUŠKA....
no prdelze mě měli všichni ještě no vlastně do teď ji ze mě mají když se řekne Minnie nebo BERUŠKA....
    ale zpět k Spongebobovi a Patrikovi mimo jiné je taky miluju ale převlíkat se za ně nebudu, třeba by ve mě zase nějaka babička viděla ani nechci vědět co :DDD
Koupila sem si nějakej nápoj hned jak sem ty dva viděla měla sem radost a šlo se mi do práce líp
No kdyby to chutnalo tak peckovně jak to vypadalo byla bych nejšťastnější ....konalo se akorát velký překyselení žaludku ...takže sem zůstala u koukání na plechovku.Vždycky si vybavím tu jeho pracovitost a radost ze života a tak nějak mě to motivuje ani nevím proč. Sem tam sem si vzpomněla na jeho scénky takže sem se začala smát na celý kolo....ano lidi nechápavě koukali takže mě nepřekvapí když si tam pro mě zítra dojedou se svěrací kazajkou :D
Pak přišlo vysvobození v podobě mé skvělé vedoucí, která mě vzala na 5D kino kde jsme umřely dostaly se do nebe a pak do pekla a lítaly tam na mě bublinky a voda a tak celkově sem z toho byla štastná jak malý děcko :DDD pak už ani nevím jak to uteklo a já šla domů.
     No ale co tím vším chtěl básník říct :DD
(sama nevím)
ale poslušně hlásím 1 nekonečný pracovní den je úspěšně zamnou :-D
No nejsou sladcí :-DD


                                                                                                               pac a pusu Moňa 

Ps: nikdy sem si jako malá nepsala deníček, momentálně zjišťuji, že začínám dělat věci co sem měla dělat před 15 lety.....shit....Stávají se z vás taky na starý kolena takový blázni popřípadě sběrači? :DDD a OMLUVUJU se za chyby Mišel je na dovolený nemá mi to kdo opravit :DDD  Dooobrou :D




2 komentáře:

  1. Hah, článek je napsaný skvělým stylem! :) Vždycky jsem si přála brigádničit v obchodě s oblečením, ale je mi jasné, že je to určitě docela záhul a makačka! Nechceš sdílet fotku z masopustu? :D :) Docela vtípek, když jsi byla takhle zaměněná.
    katty-in-the-world.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Fotku se pokusím někde vyštrachat a přidat :-D aby všichni viděli jaká sem byla krásná beruška s ušima :-DDD

    OdpovědětVymazat