úterý 25. srpna 2015

Recenze na Balea voskové pásky 


      Pro začátek vysvětlení proč jsem chtěla vyzkoušet tyhle voskové pásky. Ve čtvrtek jedu na dovolenou (konečně!!) no a chtěla jsem mít celou dovolenou krásně hladké nohy a taky jsem chtěla vyzkoušet něco jiného než žiletku. Žiletka mi sice vyhovuje je to rychlovka, ale výsledek mi vydrží většinou 1 den max. 2 dny... Není to ten výsledek, který bych chtěla. Tak jsem zašla do Dmka a koupila Balea voskové pásky. Výrobky od Baley mám celkově ráda jak na vlasy, na pleť tak na všechno, tak jsem čekala stejný výsledek. Ale nikdy mě nic nezklamalo jako tohle.
      Voskové pásky jsem tedy vybalila a pořádně si přečetla návod jak na to. No nebylo to složité jen zahřát, přiložit, strhnout. A je to... Jenže ono to nic neudělalo. Ok možná to vytrhlo 5 chlupů. Ale za tu bolest to fakt nestojí !! Měla jsem strach strhnout zbylé 2 pásky co jsem tam měla přilepené.
    K 20 voskovým páskům tam byly ještě 4 ubrousky na odstranění vosku z kůže. Ubrousky jsou napuštěné olejem, nijak extrémně to nevoní, ale ani nepáchne. 
Po strhnutí všech voskových pásků jsem se ubrouskem snažila sundat zbytek vosku, nešlo to moc dobře. Ale po 5 minutovém utírání jsem to setřela. Po dalších 5 minutách odpočinku to začalo štípat a tvořit se pupínky. 

Výsledek: Je tam 20 voskových pásku + 4 ubrousky na setření vosku z kůže, kupovala jsem v DM za 99Kč. Na nohy pro mě dost nepoužitelné, bolí to (což jsem čekala), ale aby mi to nic nevytrhlo a ještě snášet tu bolest k ničemu? Ne díky. Voskové pásky jsou dobré na intimní partie, tam to fungovalo. Takže nastříhat na tenké proužky a použít jen na intimní partie to ano. :) 
Já si voskový pásky už nikdy teda nekoupím je to škoda peněz a na nohy na které jsou určeny nefungují.


Ubrousek s olejem
Chtěla jsem vyfotit pupínky, ale bohužel to foťák moc nezachytil :)
Jaké máte zkušenosti s voskovými pásky ? 
Přeji Vám ještě krásné poslední dny prázdnin
 Vaše Mischel.

4 komentáře:

  1. Ahh mě by to hrozně bolelo :D bolí mě i trhat si obočí :D
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Když jsem voskové pásky před lety zkoušela tak se mi hrozně osypaly nohy a víc než týden jsme se té vyrážky nemohla zbavit. Nikdy víc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě pupínky zmizly po několika minutách, ale nebylo to vůbec příjemné.

      Vymazat