středa 2. září 2015

New in August


      Během srpna se toho u mě moc neudálo. Celý dny v práci, výkaz z účtu už v půlce srpna vykazoval nulu. Jen jeden víkend byl takový živější byli jsme s přítelem na koncertě Arakain&Lucie Bílá. Koncert byl super, užili jsme si ho tak jak se na Rockovej koncert patří. I když jsme na hlavní skupinu čekali asi hodinu a půl, protože jim vypadl pult, ale i tak to stálo za to si to vystát :) Tady fotka s mužem.
...TVRDÍ ROCKEŘI...


No ale teď už zpátky k tomu new in jak už máme v názvu článku. Tenhle měsíc nebyl top, ale na nákupech jsem samozřejmě byla. ""KLASIKA""
     První na seznamu je basic kousek v podobě khaki trička - úplně nejvíc basic kousek, který musí mít každá ve skříni (a já chci i ostatní barvy). Další kousek je paris tričko, jen jsem se procházela po NY a přes půlku obchodu vidím hele PARIS!! Říkám si Mischel to musíš mít i kdyby nevím co :D a taky že jo je doma a strašně ho miluju!! K tomu v Deichmannu měli poslední pár bot, byly hnědé, sandálkové, na podpatku, pohodlné a za neuvěřitelných 148Kč. No nekup to :D 






Další obchod bylo DMko a šampon balea+maska. Po věčném experimentování s vlasama by už mohly dostat nějakou tu péči no ne ? :D
Jak už jsem jednou zmiňovala v jiném článku dovolená se blíží a v Tezenisu byly slevy a plavky se vždycky hodí :). 

Přítel je nemá vůbec rád a strašně se mu nelibí prý to je už moc retro, které už retro ani není :D. Ale když mě se tak páčily!! 
     Z aliexpressu mi došly konečně šaty na hody z prvního wishlistu. Když mi přišly šaty potřebovala jsem k nim přizpůsobit i nehty tak jsem objednala z Naninails gely na nehty v barvách královské modré a bílé. 

      Další položkou na seznamu byl chtíč změny .. Už asi 4 roky jsem přebarvená zrzka a asi 3 roky jsem vychytávala barvu která bude DOKONALÁ, no konečně jsem ji našla, ALE potřebovala jsem změnu. Nastala velká debata o mích vlasech. Nejdřív jsem chtěla něco jako tmavou blond, potom že si nechám odrůst barvu a nechám si svoji přírodní. No nakonec to dopadlo tak že jsem se nechala obarvit profesionálem na hnědou podobné mé přírodní barvě vlasů. Z kadeřnictví jsem odcházela spokojená. Hnědá barva mi vydržela 2 dny pak opět vylezly zrzavé tóny. Ale světe div se změna tam je, mám ombré. Ombré mi udělali i v kadeřnictví, ale nebylo vůbec vidět tak jsem objednala barvu na ombré L´oréal Preference Wild Ombres N.2. Dopadlo to musím říct docela dobře. Jáá jsem spokojená :D. Když jsem to obarvila bylo to spíš žluto-rezavý než blond. Dokoupila jsem silver šampon od schaumy a ten to vytáhl. Je super. Teď je to naprostá bomba pro mě. Okolí to moc nezaregistrovalo, že jsem se obarvila, ale přítelovi, rodině a mým nejbližším se to líbí tak jsem ráda. 

      No a nakonec jsem se taky dočkala své vysněné knížky! Se šarmem Pařížanky :) Už jen kvůli obalu jsem ji musela mít.

Co jste si koupili Vy během srpna ? 
Vaše Mischel.

Žádné komentáře:

Okomentovat