sobota 19. září 2015

Krojované hody ala čula styl 


      Tak je tu ten slibovaný článek a recenze na šaty s folklórním vzorem. Konečně jsme se všichni dočkali. Objednávala jsem je ze stránky aliexpress.com (jsem trošku maniak na tuhle stránku :D). Byla jsem hodně zvědavá v jakým stavu dojdou, čekala jsem všechno, že budou ze špatného materiálu nebo že vzor bude strašně natisklej nebo cokoliv... No ať už jsem čekala všechno byla jsem přesvědčená, že se to kdyžtak opraví nebo to nějak spacifikujeme s mamkou a já v nich půjdu na čulský hody. 
      Šaty došly do 14 dnů.Velký překvápko! Když jsme je rozbalily byla jsem nadšená, jako vážně nadšená. Šaty byly jako na obrázku, kvalitní materiál a vzor byl taky přesně podle obrázku prodejce. Jediný mínus byla délka. Šaty jsem oblékla a byly asi o 5cm kratší než měly být a to jsem si objednávala M-ko. Normálně nosím XS - S. A doufala jsem, že při mé výšce 165cm bude M-ko akorát i délkově i šířkou. Tak jako u ostatních věcí z téhle stránky.
      Šaty jsou asymetrického tvaru. Zepředu jsou kratší než vzadu a jsou obloukově střižené.
      No vidíte, že jsme je spacifikovaly (teda spíš moje šikovná maminka je opravila). Koupila jsem krajku zde, prodejnu mají v Brně na české a je to tam takový menší ráj. Najdete tam
snad všechno na co si vzpomenete. Od korálků přes krajky, peří až po kabelky a svatební doplňky.
      Krajku jsme našily na spodní část i na rukávy. Přišlo mi to víc takový sladěný :) No prostě se mi to s tím víc líbilo. Šaty mají i šňůrku na zavázání.
Můj normální výraz :D Jako vážně ? :D  Už bylo načase mě poznat...
      Bohužel doplňky podle mého wishlistu mi přesně nevyšly. Jak nečekané. No boty jsem náhodou objevila v Deichmannu ve slevě za 148 Kč. Poslední číslo v hnědé barvě no neber to ! Kabelku mám už víc jak 100 let z F&F mám pocit, ale je to fakt už dost dávno. Taky jsem ji stihla rozbít během večera. Nevadí aspoň mám důvod koupit si novou. No ne ? :) A myslím, že Vás zajímá moje květinová čelenka... No jak bych to řekla... Nestihla jsem ji dodělat...Takže DIY na čelenku nebude. Pardon, omluvuju se :-*  Ale stejně kdybych si ji udělala tak bych si ji asi nevzala. Protože krojované holky měly samozřejmě taky čelenky a to už bych vypadala moc jako ony a to jsem neměla v úmyslu. 
      Večer i celý den se podle mě vydařil. Přijela i Monča s přítelem, kteří se mnou byli celý den a konečně zažili pravý čulský hody!! Akce roku každý rok tady u nás v zapadákově. Bohužel jak jste si mohli všimnout, fotky nejsou z toho dne. Ano, ano zapomněly jsme se vyfotit s Moňou... Hlavně, že jsme vypili litry vína a protancovali střevíce. Taková klasická Moravská akce. 
      No závěrem Vám všem tyhle šaty doporučuji i když jsou kratší. Vždycky to jde opravit. Já jsem byla spokojená jak se šatama tak i s akcí. Šaty mi hodně chválili a říkali mi, že si mysleli že k těm hodařům patřím (což je vlastně pravda, vždyť já tam skoro bydlím a znám je tam úplně všechny). Ale co mě nejvíc štve a mrzí. Že jsem si neudělala fotku se svým mužem, který byl v kroji. Zrovna když si vezmu takový šaty.. Příští hody si aspoň v těch šatech udělám fotku s mužem v kroji. 
      No a to je všechno co jsem Vám chtěla říct a ukázat.


Zdravím Vás všechny z Moravy.
 Vaše Mischel. 

6 komentářů:

  1. Ty šaty vypadají fakt krásně :) Ráda bych tě pozvala k sobě na giveaway :)
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherný šaty! Nejhezčí mi ale stejně přijde ta krajka, to jste doladily opravdu hezky :)

    http://the-power-of-books.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme :-) Taky mi přijde, že to tam prostě patří :)

      Vymazat
  3. Tak to je krásný outfit :) Ty šaty jsou prostě nádherné a moc ti sluší :)

    OdpovědětVymazat