úterý 8. září 2015

Takové normální úterý 


      Znáte to. Vstanete. Jdete do kuchyně. Zjistíte, že je lednička prázdná a že tam není ani mlíko do kávy. Tak se trošku zkulturníte a jdete nakoupit. 
      Nakoupit jsem chtěla jenom jídlo jako fakt jen snídani. Ale nedávno mi kamarádka říkala, že je ve Vaňkovce v C&A pěkná chlupatá vesta za 300Kč. Tak jsem se jela kouknout, protože už dlouho nějakou chci pěknou nude chlupatou vestu na podzim. Prošla jsem celý C&A a v celým obchodě byly 2 vesty jedna škaredá, kterou bych si nevzala ani k rodičům na zahradu natož do města. A druhá byla krásná, nude, dlouhá tak akorát, bez límečku přesně podle mích představ. Ale ta už stála 1390 Kč. Tak jsem odešla bez vesty... Ale utkvěla mi v hlavě, asi si pro ni pujdu až dojde výplata :D 

      Na jídlo jsem úplně zapomněla. Šla jsem ještě projít Bershku, Stradivarius, New Yorker. Nikde neměli takovou co bych si koupila hned z fleku. Ale abych neodešla jen s prázdnou tak jsem pořídila v NY basic trička v šedé a černé barvě. Už se mi rozrůstá rodinka.. Takových triček není nikdy dost. 
      Konečně jsem se dostala do Alberta na SNÍDANI !! Ale odešla jsem s krásným květinovým pořadačem (měla jsem koupit dva), fixkama a čokoládou. Po cestě na mě čekal obchod levneknihy.cz kde jsem koupila " ucházející "diář na rok 2016.


Snídaně proběhla sice až kolem 12 hodiny, ale myslím že ty ranní nákupy stály za to.
A můj dnešní červený úbor na tu ranní procházku.

Co Vy nakupujete pomalu do školy ? Miluju tyhle nákupy všech těch kravin, které vlastně nepotřebuji. 
Vaše Mischel.

3 komentáře:

  1. Tak ta vesta je teda perfektní, moc ti sluší!! (: Jinak takové ty "blbůstky" do školy nakupuji pořád, za chvíli to nebudu mít kam dávat. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně tohle znám. Většinou taky neodejdu z obchodu s věcmi, pro které jsem tam šla :D
    Srdečně zvu tebe i všechny tvé čtenářky ke mně na blog. Mimo jiné na giveaway o rtěnku Maybelline Color Drama, v dramatickém podzimním odstínu. :)
    I am clarella ...

    OdpovědětVymazat