úterý 8. září 2015

Můj milý deníčku aneb myšlenky o všem a ničem

Welcome to Brno...Uááá konečně sem měla den volna :D ( jinak pracovní maraton sem zvládla překvapivě velice dobře až na jeden den,) no ale zpět k tomu volnu :D vydala sem se do Brnéčka za mou drahou Mischel na kafo, pomazelní a nějakej ten drb popřípadě shopping.Vše proběhlo jen to rychle uteklo jinak sem si pořídila supr brejle z drogerie Teta a rtěnku od Astoru  u kterých sem zjistila že potřebuju absolutně všechny :D jinak ty teď mají v DM za 129kč neber to :-D 
Astor 027 Elegant Nude


     No ale to by nebyl vejlet do Brna aby se mi zase něco nestalo :D. Zapomněla sem se zmínit, že přitahuju zvláštní lidi a situace až mi to kolikrát lidi nechtějí ani věřit a myslí si že si vymejšlím ALE VĚŘTĚ TOTO NEJDE VYMYSLET :D (ted mě napadla hláška je to pravda nebo fikce :-D no kdo z vás taky žral věřte, nevěřte :-D každopádně u mě to je vždycky pravda ) 
    Sedím si tak na zastávce a čekám na autobus.Najednou se ke mě přišondala nějaká podnapilá babička a sedla si vedle mě. Celou dobu na mě tak koukala a já čekala že bude chtít nějakou tu kačku.
OMYL moji milí najednou slyším jak babička čurá....ehm co k tomu říct snad jen to že se Brusel může jít zahrabat s čůrajícím chlapečkem a holčičkou pač letos je v kurzu čůrající babička a ke všemu živá. 

    Taky máte štěstí na takový věci nebo se to děje fakt jen mě? :-DDD 
Pac a pusu Moňa 

2 komentáře:

  1. Buď ráda za čůrající babičku, já pár let zpátky jezdila vlakem s pánem, kterej si sotva dosedl a už honil ;) Inu, Brno je zlatá loď :)
    Barevný svět v hrsti

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo tak takovou čest sem měla v Brně už taky s jedním pánem :-D

      Vymazat