středa 25. listopadu 2015

Empties N°1

      Ahojte! Vypotřebovala jsem pár produktů o kterých bych se Vám chtěla zmínit. Některé produkty byly fajn a koupím si je znovu, ale byl tu i produkt, který si už nekoupím.

      Začala bych produktem, který byl, je a bude super a pro mě TOP. Je to tenhle pudr od got2b. Je to pudr na objem. Nejlépe funguje když si vlasy natupírujete a nasypete na vlasy. Ale já to dělám bez tupírování, protože mi to ten objem dodá i tak. Vlasy jsou po něm jakoby slepené a když si je prohrábnete u kořínků tak se vám jakoby zvednou. Pro mě je to must-have produkt už 2 měsíce. Chtěla jsem vyzkoušet i jiný pudr a to od Baley, ale než jsem se rozhoupala si ho koupit už nebyl v prodeji. Kdybyste věděly kde ho ještě seženu napište mi to do komentářů ráda bych ho vyzkoušela :)
      Druhým produktem je Lasting finish primer. Tenhle produkt sice nebyl vysloveně špatný, ale nedá se říct, že by byl naprosto báječný. Primer sice neuškodil, ale ani nepomohl. Měl bílou tekutější konzistenci. Makeup po něm vydržel stejně dlouho jako bez něj. No nemá to na dermacol bázi.
      A poslední dva produkty je řasenka 2000 calorie, o které jsem psala TADY. A oční linky od Essence 2in1 eyeliner pen. Tenhle produkt má 2 konce jeden tenký taková ta klasická špička a druhý měl skosenou špičku, která malovala tlustě. No fix by nemusel být špatný kdyby tak rychle nevysychal. Vyschnul mi asi za 2 týdny. Což je pro mě docela k ničemu když si každý den dělám linky. No tenhle produkt mě zklamal poměrně dost. Za mě určitě nedoporučuji.

Používáte nějaký produkt na objem vlasů? Určitě mi napište do komentářů, ráda ho vyzkouším :)
Vaše Mischel
 

2 komentáře:

  1. Používám stejný pudr na objem jako ty, a jsem s ním spokojená, jedině co mi vadí, že slepuje:)
    http://veronicaslife8.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně, to je jeho jediný mínus. Ale jinak je fakt super :)

    OdpovědětVymazat