pondělí 23. listopadu 2015

My first aliexpress shopping

     Před měsícem jsem měla premiéru s prvními nákupy na aliexpressu. Mamka přišla s tím, že by si tam chtěli nakoupit dárky k vánocům. Mamka si vybrala si 3 kabátky a jedny hodinky. Její taťka si vybral taky hodinky a tetě motorkářskou ledvinku. A já jsem si vybrala peněženku.
     Předem se omlouvám za špatnou kvalitu fotek, fotila jsem to na rychlo, protože si to už odváželi naši domů :) Příště se polepším :D
    Věci došli cca do 3 týdnu a všechny v perfektním stavu. Jediný co jsme s mamkou nevychytaly byla velikost. Mamce věci sedí ale snesla by o číslo větší její velikost je 38 což je u nich L ale pro příště už budeme vědět že máme sáhnout po XL.

     Fotku prvního kabátu nemám přikládám aspoň odkaz TADY. Má takovou barvu  jako latte je krásně hebký a pevný. Cena asi kolem 1100 Kč.
     Další kabát je bílo černý, nevím jak popsat materiál není to vyloženě jak šusták, ale bude dobře omyvatelný :D. Má kapuci, ale bohužel se nedá odepnout. Cena cca 950 Kč. Odkaz na kabát TADY.


      Jako poslední kabátek si objednala tento krátký chlupatý. Je krásně hebounký a materiál je pevný. Cena cca 640 Kč a odkaz máte TADY.

      Jako poslední si objednala tyto gothic hodinky. Mě osobně se nelíbí, ale jelikož jsou to velcí motorkáři tak se to k ní docela hodí :) Hodinky jsou funkční. Cena cca 100 Kč, odkaz TADY.



     Taťka si vybral hodinky bohužel reál foto nemám tak alespoň odkaz TADY. Taťka je z nich nadšený a fungují. A toto je ta ledvinka pro tetu.Taky jde ten styl mimo mě :D Cena cca 1100 Kč. Na ledvinku se můžete podívat TADY.



       Jako poslední můj vánoční dárek a to tato peněženka. Cena cca 150 Kč. Odkaz na peněženku TADY.

      Mé první nákupy na Ali hodnotím velice kladně předčilo to mé očekávání. Bála jsem se, aby mi věci nezadrželi na celnici kvůli vyšší cenně. Ale domluvila jsem se s prodejci, aby mi napsali na balíček menší částku než doopravdy byla. A celnicí to prošlo bez problémů.
      A taky děkuji za trpělivost asistenci Mischel jakožto mé přítelkyni na telefotu při objednávání :D  
Mějte se pěkně
Pac a pusu Moňa 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat