pátek 27. listopadu 2015

Hecni to Moni

     Už delší dobu sem přemýšlela, že bych se zapojila do Miščiny challenge, ale znáte to od zítřka začnu, začnu až v pondělí, hmm začnu až budu doma, no dneska cvičit nebudu zítra je 6 palet nového zboží apod. V pondělí  jsem šla k paní doktorce na vyšetření štítné žlázy a při vážení jsem se málem zhroutila 75kg ....no prostě hotovej vorvaň. Den jsem z toho byla špatná, ale pak jak kdybych zase na to zapomněla a jela si dál ty svoje food prasárničky. 
     No, ale co čert nechtěl ve středu večer když jsem se vracela ze Znojma do Jihlavy se mi udělalo strašně zle. Přišla jsem domu a začal mi noční blinkací maraton, který trval až do druhého dne kdy sem to v práci zabalila v 11 hodin a jela do nemocnice na kapačku.
Už nikdy víc 
       A tam jsem měla dobrý 3 hodiny na to abych o tom všem začala přemýšlet a došla jsem k závěru, že to tak už nechci poslední měsíc mi není zrovna bůh ví jak dobře a chci to už zarazit. Přijde mi docela smutný, že já člověk kterej má vystudovanou gastronomii a moc dobře ví jak se správně stravovat to nechal zajít tak daleko.
    Takže momentálně jsem na suché stravě. To znamená jen suchý chleba černý čaj a piškoty :D jinak už mám díky tomu 3 kg dole :D 

Moje snídaně a oběd :D
     Teď mám v plánu postupně dokumentovat změnu jídelníčku a až budu plně v kondici tak chci přidat i to cvičení :) 
Mějte se hezky
Pac a pusu vaše Moňa 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat