pátek 18. prosince 2015

Christmas time

Už i na mě dolehl ten klid Vánoc! Miluju tenhle čas! A každoroční činnosti (grinch, cukroví, chlebíčky) jsou podmínkou.
Je to totiž úplně nejlepší čas na relax a nic nedělání. A hlavně ze mě odpadne veškerý stres a myšlenky na školu. Když si jen tak odpoledne sednete v teplých ponožkách na postel nebo do křesla a jen tak se koukáte na pohádky nebo si povídáte s rodinou a nebo si vezmete knížku a začnete si číst. Já nejsem takový vášnivý knihomol jako Moňa, ale od té doby co jsem poznala knížky Sophie Kinsella, tak to čtení mám i ráda. Momentálně jsem si vzala knížku anglických povídek, abych konečně udělala tu zkoušku z Angličtiny! U toho samozřejmě nesmí chybět pálení svíček. Z ikei jsou stejně nejlepší :)
 Ještě než začnou pořádně ty Vánoce, musím dokončit pár zápočtů. Bohužel ty nejhorší jako jsou daně. A moje krásná vánoční výzdoba. Vidíte tu čepičku? Je tak roztomilá. Lucerničku mám zapálenou každý den. Když sedím u stolu musím si ji vždy zapálit. Bez ní by to bylo takové smutné. Ale bohužel moje vánoční kytka :( S touhle kráskou bojuji od samého začátku co jsem si ji koupila. Vždycky když odjedu na víkend za rodičema kus z ní upadne. Asi ze mě nebude zahradnice...
Taky už jsem konečně nakoupila dárky. Chybí mi už jen jeden :) A nakonec jsem zabalila první dárek, který se snad bude líbit. Ostatně by vám pak mohla sama majitelka říct :D 

Konečně je to tady. Vánoce. Těšíte se jako já? 
Vaše Mischel
 

2 komentáře:

  1. Ten balící papír chci, ten je naprosto úžasnej!! o.O

    eL

    OdpovědětVymazat
  2. Bohužel ho mám strašně dlouho takže netuším odkud je :(

    OdpovědětVymazat