sobota 13. února 2016

Black OOTD


Ve středu nebylo vůbec hezké počasí!! Bohužel se to odrazilo i na mém oblečení. Nevím proč jsem si na sebe vzala všechno černý.  Jen jsem prostě vytáhla první věc ze skříně a oblíkla. Celý můj outfit se skládal z černých riflí, černého trička a černé vesty. Kdybych měla doma svůj černý kabát určitě bych taky po něm sáhla. Vrchní část mého oděvu byla klasika, růžový kabát, šedá šála a šedá kabelka. Stále pozoruji, že si lidi v mém okolí ještě nezvykli na to, že existují i jiné barvy kabátů než černá a šedá. Jednou jsem v něm stála na zastávce a všichni kolem mě stáli jak kdybych měla lepru. Docela mě to mrzí, ale já se mého růžového pantera jen tak nevzdám. Doufám, že na jaro najdu taky nějaký super kousek (ten už nemusí být růžový, stačí baby blue :D). 

Ve středu mi paní pošťačka přinesla balíček z aliexpressu. Byly tam brýle. Na ně jsem se hodně těšila a doufala, že mi nepřijdou zničené. Brýle jsou úplně stejné jak na obrázku prodejce, ale bohužel mi padají. Snad mi to v optice opraví :) Ještě mi má přijít pár věcí, ale o tom až příště.


Máte někdy black day?
Vaše Mischel 

4 komentáře:

  1. Abych chodila celá v černé na to mě neužije. Raději mám barvy i když nemohu tedy o sobě tvrdit že bych chodila v těch nejnovějších trendech nebo že bych modě nějak rozuměla. Nosím to co se mi líbí. Ta vesta je moc pěkná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to je nejdůležitější, chodit v tom, v čem se člověk cítí dobře! :)

      Vymazat
  2. Mám pocit, že celý február je pochmúrny. Stále iba prší. Myslím si, že ten rúžový kabátik je úžasná voľba do takého sychravého počasia. Rovnako pekné sú aj okuliare v lete ich určite poriadne vynosíš. :)

    http://tobecreativehasnolimits.blogspot.sk/
    Pozývam ťa na moju Valentínsku giveaway. Budem rada ak sa zapojíš. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Brýle jsou vážně super :) Hodně lidí mi je chválí a když jim řeknu že mě stály cca 50 Kč, tak mi nevěří :D

      Vymazat