středa 10. února 2016

Cocochoco: Keratin


Ahoj a krásné středeční ráno. Včera jsem měla možnost aplikovat keratin a zjistit jeho složitost a  výsledky. Kamarádka mě požádala jestli mám čas na aplikování keratinu. Její vlasy jsou extrémně dlouhé i přes to, že se nechala stříhat. Vlasy má momentálně zdravé, ale konečky byly sušší. Proto se rozhodla, že si dá keratin. Objednávala tedy z této stránky cocochoco-keratin.cz a přesný název produktu je brazilský keratin Pure 50 ml (tady) součástí byl i čistící šampon 20 ml. Cena není nějak závratná, vlastně je docela nízká 349 Kč, na to co vám to s vlasama udělá. 

Keratin slouží k narovnání vlasů a hloubkové regeneraci poškozených vlasů. Přidává vlasům lesk a hebkost. Je ideální jak pro barvené, melírované tak i přírodní vlasy.  Nedoporučuje se používat pouze u těhotných a kojících žen a dětí do 12 let. Stříhat vlasy by se měly až po použití keratinu, ale kamarádka na to zapomněla a myslím, že se tímhle postupem nic moc nestane. Složení vám tady vypisovat nebudu, protože toho tam je strašně moc, kdyžtak se koukněte na jejich stránky.

Samotná aplikace není složitá. Dvakrát si umyjete vlasy čistícím šamponem, který je součástí balení. Musíte ho dobře opláchnout a následně vlasy vysušíte ručníkem. Dále fénem vysušíte vlasy do sucha a důkladně rozčešete. Teď už půjde na řadu keratin. Ten před aplikací důkladně protřepte a nezapomeňte na ochranné rukavice. Přicházíme k samotné aplikaci. Keratin jsem nanášela štětečkem na barvení vlasů 1 cm od kořínků pramen po prameni. Pak jsem celý pramínek pročesala hřebínkem, aby se keratin rovnoměrně nanesl na celý pramínek vlasů. Až máme keratin po celé hlavě necháme ho působit 10 minut. Po téhle době vlasy vysušíte fénem o střední teplotě úplně do sucha. Potom už jen použijete keramickou žehličku, kterou nastavíte na 230°C. Každý pramínek projíždějte 5x, až budou vlasy lesklé a rovné. A to je vše :) 

Vlasy se nesmí nejlépe 3 dny dávat do culíku ani do jiného účesu a taky se nesmí namáčet. Pokud vám vlasy zmoknou ihned je vysušte.

Výsledky jsou vidět hned. Samozřejmě když si vyžehlíte obyčejně vlasy bez keratinu, tak jsou vlasy rovné vcelku i hebké, ale vidíte, že nejsou zdravé. Když jsem dožehlila vlasy s keratinem, vlasy byly na omak krásně hebké, lesklé a konečky vypadaly zdravěji (nevysušeně). Kamarádka je spokojená a určitě si keratin dá i příště. Já nad tím začínám taky uvažovat.



Už jste někdy použily keratin? Jaké s ním máte zkušenosti?
Vaše Mischel



4 komentáře:

  1. Použila jste malé množství keratinu, už je to vidět i na fotce, že u konečků nedošlo k nějaké super změně. Nedostatečné množství keratinu při zažehlování dokáže silně porušit vlasy. Slečna měla zvolit aspoň 100ml https://cocochoco.cz/cs/vyhodne-sady/60-cocochoco-professional-brazilsky-keratin-100ml-cocochoco-professional-cistici-sampon-150ml.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, měla použít více keratinu. Při objednávání si to bohužel neuvědomila. Celé to řešila kamarádka a jen mě požádala o aplikaci. :)

      Vymazat
  2. No to čumím. Já mám od přírody rovný vlasy, ale už aspoň vím, co koupit mámě. Díky.
    Prolhaná Mrcha

    OdpovědětVymazat