úterý 23. února 2016

Nehty


Jak už možná víte, jsem milovnicí nehtů a tím víc když si je můžu dělat sama. Ten pocit z dobře odvedené práce, když vám to někdo pochválí a já můžu říct ano, to je moje práce. Už jsem psala článek o tom jak si nehty dělám tady tak se můžete kouknout. Teď jsem se rozhodla dát dohromady všechny moje fotky nehtů co jsem si kdy vyfotila. Určitě to nejsou všechny moje nehty, které jsem kdy udělala, protože už tomu jsou asi 2 roky co jsem s tím začala. Důvod proč jsem přestala chodit ke své nehtařce byl ten, že jsem na to neměla dostatek financí. Ale ta její práce byla dokonalá!! Ano jsem ten typ studenta co věčně nemá peníze, ale každý týden si koupí něco nového. Celkově mám gelové nehty asi 5 let. Nejdříve jsem nosila square (hranatý tvar), teď nosím spíše oval, almond nebo stiletto. Musím říct, že square měl přítel v lásce víc :D...
Hlavně si nemyslím, že moje práce je bůh ví jak skvělá. Určitě musím ještě hodně věcí zkoušet a zdokonalovat. Proto je takový můj tajný sen, jít na kurz gelových nehtů. Já doufám, že se mi to jednou poštěstí. 

A asi můj celoživotní boj jsou záděry. Momentálně na to používám olejíček, ale myslím si, že to moc nefunguje. Nemáte nějaký osvědčený lék na záděry? Napište mi to do komentářů budu strašně ráda když se toho zbavím :)

Vaše Mischel 

Žádné komentáře:

Okomentovat